Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Το 35% των Γερμανών ψάχνουν ακόμα προορισμό...

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την εποχή, που οι Γερμανοί αποφάσιζαν από την αρχή του έτους για το ταξίδι διακοπών. Τα τελευταία χρόνια η απόφαση λαμβάνεται όλο και πιο αργότερα...
Πρόσφατη έρευνα έδειξε, ότι ποσοστό 42% των Γερμανών έχει αποφασίσει να πραγματοποιήσει ταξίδι διακοπών το 2010, ενώ ποσοστό 23%  δεν προγραμματίζει να πραγματοποιήσει κανένα ταξίδι διακοπών, το δε ποσοστό των... αναποφάσιστων ανέρχεται σε 35%.
Από τους Γερμανούς που έχουν αποφασίσει να πραγματοποιήσουν ταξίδι διακοπών,
το 35% δεν έχει ακόμα επιλέξει τον τόπο διακοπών του, ενώ ποσοστό 22%  επέλεξε προορισμούς εντός της Γερμανίας.
Από τους τουριστικούς προορισμούς στο εξωτερικό η Ισπανία με 9,2% κατέχει και πάλι την πρώτη θέση:
Ισπανία                        9,2
Τουρκία                       4,8
Ιταλία                          4,0
Αυστρία                       3,2
Β. Αφρική                     2,6
Σκανδιναβικά κράτη       1,9
Β. Αμερική                    1,8
Ελλάδα                        1,6
Κ. Αμερική                   1,4
Γαλλία                         1,3

Όπως επισημαίνεται σε έκθεση για την γερμανική αγορά του Γραφείου Γερμανίας του ΕΟΤ, οι διακοπές συνεχίζουν να καταλαμβάνουν υψηλή θέση στις προτεραιότητες των Γερμανών και αναμένεται, ότι η Γερμανία θα διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή ταξιδιών στο εξωτερικό.
Η επιλογή του τόπου διακοπών είναι τελικά ένας συνδυασμός της λογικής (με το βλέμμα στο διαθέσιμο εισόδημα) και των επιθυμιών-προτιμήσεων των πολιτών.
Ο βασικός παράγοντας, που θα επηρεάσει την τελική απόφαση του τόπου διακοπών είναι ο οικονομικός παράγοντας.
Σκέψεις για εξεύρεση τρόπων μείωσης των δαπανών του ταξιδιού, όπως μικρότερης διάρκειας ταξίδι, κοντινός προορισμός, πακέτο διακοπών για καλύτερο έλεγχο των δαπανών ή ακόμα επιλογή χαμηλής χρονικής περιόδου διακοπών, θα κυριαρχούν στις συζητήσεις επιλογής των διακοπών. 
Υπό αυτό το πρίσμα, τονίζεται στην έκθεση, η Γερμανία θα είναι και φέτος ο κύριος προορισμός των Γερμανών τουριστών. Ταυτόχρονα όμως τα ταξίδια μικρής διάρκειας και τα ταξίδια πόλεων παραμένουν ψηλά στην προτίμηση των καταναλωτών έστω και εάν χρειαστεί να συντομευθεί για λίγες ημέρες το κύριο ταξίδι διακοπών.
«Η ανεπτυγμένη συνείδηση των τουριστών σχετικά με το κόστος των διακοπών δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια αναγέννησης των παραδοσιακών προορισμών της Μεσογείου στη ζώνη του ευρώ, όπως την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα ή την Πορτογαλία» τονίζεται χαρακτηριστικά και  επισημαίνεται ότι «εγχώριοι προορισμοί σε παράκτιες περιοχές της Γερμανίας  ανταγωνίζονται όλο και περισσότερο τους μεσογειακούς αυτούς προορισμούς, όπως επίσης χώρες εκτός της ζώνης του ευρώ πχ η Τουρκία ή και οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, που προσφέρουν μια ελκυστική ισορροπία στη σχέση τιμή - απόδοση, πιθανόν να κερδίσουν πόντους».
Τελικά σε περίπτωση αμφιβολίας, η κράτηση του ταξιδιού μετατίθεται για αργότερα και η απόφαση θα ληφθεί με βάση τη λογική και τη σκέψη στο διαθέσιμο για διακοπές εισόδημα. 
«Ήδη, όμως, τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνονται από τα στοιχεία του 2010, δείχνουν σημεία ανάκαμψης και αύξηση στο διαθέσιμο για κατανάλωση εισόδημα και επομένως αναμένεται, ότι η τάση αυτή θα επηρεάσει και τις ταξιδιωτικές δαπάνες, οι οποίες θα σημειώσουν και πάλι μια μέτρια αύξηση, η τάση βέβαια παραμένει εύθραυστη, καθόσον η κρίση άφησε σημάδια στην καταναλωτική και ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών» αναφέρει η έκθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου