Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Οι Αμερικανοί «ξαναβλέπουν» Ευρώπη για τις διακοπές τους

Αύξηση του αριθμού των ταξιδιών από τις ΗΠΑ στο εξωτερικό, αναμένουν, για  το 2010, τουριστικοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στην αμερικανική αγορά...
 ... καθώς οι Αμερικανοί αρχίζουν να επενδύουν περισσότερο στις διακοπές τους και να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια για την εργασία τους.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία συνιστά το απόλυτο βαρόμετρο για την καταναλωτική πίστη, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της εταιρίας, Globus Family of Brands, Steve Born, ο οποίος μαζί με αρκετούς ακόμα παράγοντες της αγοράς διαπιστώνει βελτίωση στον ταξιδιωτικό κλάδο μετά από έναν, ιδιαιτέρως, δύσκολο χρόνο. Κατά τον Born, οι κρατήσεις της Globus για την Ευρώπη σημείωσαν άνοδο της τάξης του 60% για το 2010, ενώ οι κρατήσεις για τη θυγατρική Avalon, που δραστηριοποιείται στον κλάδο κρουαζιέρας, εκτινάχθηκαν κατά 83% ακόμα και μετά την προσθήκη δύο νέων πλοίων, φέτος.
Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί, σύμφωνα με τη Globus, είναι η Ισπανία, αύξηση 90% των κρατήσεων συγκριτικά με το 2009, η Ιταλία, με κρατήσεις αυξημένες κατά 63% και η Γαλλία με άνοδο των κρατήσεων κατά 50%. Οι κρατήσεις για την Ευρώπη, βασικού ταξιδιωτικού προορισμού  για την πλειοψηφία των Tour operators, εμφάνισαν σημαντική άνοδο σχεδόν κατά 50%, σύμφωνα με τον, Richard Launder, πρόεδρο της TravCorp.
Στο ίδιο μήκος “κύματος” και ο Tom Armstrong της Tauck World Discovery αλλά και η αντιπρόεδρος της Collette Vacations, Paula Twidale, η οποία επισημαίνει πως η μεγαλύτερη ανάκαμψη σημειώνεται στις κρατήσεις για Ιταλία, Ελλάδα, Ιρλανδία και Βρετανία. Πέραν της Ευρώπης, ανάκαμψη εμφανίζει και η ζήτηση για μακρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς όπως η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
Στη Globus, οι κρατήσεις για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ενισχύθηκαν κατά 81% το 2010, ενώ ενθαρρυντικές είναι οι ενδείξεις για τις αγορές της Ασίας, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και ιδρυτή της Asia Transpacific Journeys, Marilyn Downing Staff, οι κρατήσεις ενισχύθηκαν κατά 25%, συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο, ενώ ιδιαίτερα αυξημένη ήταν η ζήτηση για προορισμούς, όπως το Βιετνάμ, το Λάος, η Καμπότζη, η Ινδία και η Κίνα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου