Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Πολιτική "κόντρα" για τη διαφήμιση του ΕΟΤ

Για κατακόρυφη άνοδο της «πολιτικής θερμοκρασίας», σας ενημερώναμε χθες, με αφορμή το πόρισμα για τον ΕΟΤ αλλά κυρίως τον τρόπο που το χειρίζεται ο κ. Π. Γερουλάνος και οι συνεργάτες του. Σήμερα, οι δύο πρώην υπουργοί που θίγονται άμεσα…


…από τις ανακοινώσεις και τα δημοσιεύματα για το πόρισμα, ο Κ. Μαρκόπουλος και ο Α. Σπηλιωτόπουλος, πέρασαν στην αντεπίθεση με μακροσκελείς ανακοινώσεις. Απαντούν στα περισσότερα σημεία των ανακοινώσεων του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού και στα σημεία που επελέγησαν να δημοσιοποιηθούν ως σύνοψη των ευρημάτων του πορίσματος και γενικώς κατηγορούν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για πολιτικές σκοπιμότητες, απόπειρες εντυπωσιασμού και άλλα τινά.
Βασικό σημείο και των δύο απαντήσεων σχετικά με την υπέρβαση προϋπολογισμού κατά 78 εκατ. ευρώ που διαπίστωσαν οι Επιθεωρητές, η απόφαση το 2008 του τότε πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή για αύξηση κατά 50% των κονδυλίων για διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού.
Επίσης, η επισήμανση του Κ. Μαρκόπουλου ότι δεν εισπράχθηκε ποτέ το ποσό των 35-40 εκατ. Ευρώ από τη λειτουργική τακτοποίηση και η αναφορά του κ. Σπηλιωτόπουλου στο γνωστό, στους τουριστικούς κύκλους, θέμα του «μεταφερόμενου» από το 2004 ποσού των 35 εκατ. ευρώ, ως «τρύπας» από την ίδρυση του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης το 2004 που χρεώθηκε στον ΕΟΤ, επειδή δεν είχε συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό του 2004.
Αύριο, εμείς επανερχόμαστε και με τις πληροφορίες μας για το άλλο μεγάλο ζήτημα που δημιουργείται και για το οποίο κάναμε λόγο χθες…

Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου