Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Της Ημέρας (Το χειρότερο όλων...)

Αγαπητό μου Lobby,
Ακούγονται και φαίνονται λίγο… «εξωπραγματικές» κάποιες σοβαρές και τέλος πάντων, απολύτως συζητήσιμες, επιχειρηματικές απόψεις και προτάσεις, αυτό το διάστημα στην ελληνική επιχειρηματική και δη τουριστική πραγματικότητα, ή είναι η εντύπωσίς μου; 


Μήπως είναι σοβαρότερο όλων ζήτημα για τον Τουρισμό, ακόμα και της κυβερνητικής ανυπαρξίας ίσως και «εχθρότητας» για τον τομέα, της συνεχιζόμενης διάλυσης των κρατικών υπηρεσιών, της διαιωνιζόμενης ανεπάρκειας ή έλλειψης δημόσιων υποδομών, της ασφυξίας της αγοράς, η παγίωση ενός τέτοιου «κλίματος»;
Και κατά προέκταση, η επικράτηση μίας νοοτροπίας απαξίωσης και ενός ιδιότυπου «αφορισμού»;
Να ακούγονται και να φαίνονται «οραματικές» απολύτως λογικές και πρακτικές προτάσεις; Τα αυτονόητα;
Μήπως η επικοινωνιακώς (διότι ως προς το ουσιαστικώς, επιεικώς επιφυλασσόμεθα) ευαγγελιζόμενη «επανάσταση του αυτονόητου», στην περίπτωση του Τουρισμού, δεν είναι παρά απλώς, εδραίωση μίας «κατάστασης» κατά αυτού;
Με αφορμή ένα άρθρο του Μίλτου Καμπουρίδη, managing partner της Dolphin Capital, εδώ ,
oλοψύχως ταγμένος
george

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου