Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Θυμηθήκαμε! (Είναι αλλιώς ο παλιός, ο... προβληματισμός)


Ο Π. Γερουλάνος έχει καταλήξει στη θέση ότι η Ελλάδα πρέπει να ανατρέψει την υπάρχουσα εικόνα της ως το «αρχέτυπο» του μαζικού καλοκαιρινού τουρισμού για ήλιο, θάλασσα και αρχαιότητες και να ξεκινήσει...

...προσπάθεια επανατοποθέτησής της, διευρύνοντας την εικόνα της και την τουριστική της ταυτότητα ως έναν προορισμό με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις.
Προφανώς νομίζει ότι ασχολείται με έναν νέο και πρωτόλειο προβληματισμό. 
Μήπως πρέπει να ρωτήσει και τους παλαιότερους, όμως;
«H κύρια προσφορά του τουριστικού προϊόντος μας  που είναι και θα είναι στο ορατό μέλλον «ήλιος θάλασσα και πολιτισμός» δεν θα πρέπει να εγκαταλειφθεί στην προσπάθεια μας να αναπτύξουμε νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού».
Ποιός το υποστήριζε αυτό;
Ο... νεοπροσληφθείς ως σύμβουλος του πρωθυπουργού ΓΑΠ, αλλά επί μακρόν θητεύσας σε θέσεις πολιτικής ηγεσίας στον τομέα Τουρισμού και στον ΕΟΤ, Ν. Σκούλας.
Κατά την διάρκεια ημερίδας της διακρατικής συνεργασίας πέντε ευρωπαϊκών χωρών (Eλλάδα, Iταλία, Γαλλία, Iσπανία και Γερμανία) με την ονομασία Penta που οργανώθηκε στο πλαίσιο της κοινοτικής πρωτοβουλίας Adapt στις 7 Σεπτεμβρίου 1999!
Και σχολιάζει σχετικά ο shark μας:
Σήμερα, προσπαθούμε να απεμπολήσουμε τα δικαιώματα μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά του μοντέλου «ήλιος-θάλασσα» και επιθυμούμε να κρατήσουμε μόνο τον Πολιτισμό ή τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Αυτοκαταστροφική προσέγγιση γιατί όταν είσαι σε πόλεμο ρίχνεις όλα τα όπλα σου στην μάχη.
Και τόσο ο ελληνικός ήλιος όσο και οι ελληνικές θάλασσες είναι πανέμορφες για να τα βάζουμε συνέχεια στο περιθώριο σε σημείο που να αισθάνεται ένοχος κάποιος αν ξεστομίσει ότι αποτελούν δυνατά στοιχεία του τουριστικού μας προϊόντος, δηλαδή την αλήθεια όπως την βλέπουν οι ξένοι αλλά δεν θέλουμε να την παραδεχθούμε εμείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου