Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Της Ημέρας (Άλλο «δεν κάνουμε διαφήμιση» και άλλο να… «πουλάμε τρέλα»!)

Αγαπητό μου Lobby,
Συγγνώμη αλλά για να μην ξεχάσουμε και αυτά τα λίγα που ξέρουμε περί τουριστικής διαφήμισης με αυτά που ακούμε και διαβάζουμε δεξιά και αριστερά: Είναι άλλο πράγμα «video» των τριών και των τεσσάρων λεπτών και εντελώς άλλο πράγμα τα...

...«spots» των 20 και 30 δευτερολέπτων.
Διαφήμιση, είθισται να γίνεται με τα spots. Τα video λειτουργούν συμπληρωματικά ή υποστηρικτικά. Και βάση των λεγόμενων, πρόσφατα, του Π. Γερουλάνου, τα spots του You In Greece θα ετοιμαστούν και θα παρουσιαστούν αργότερα.
Τα διαφημιστικά spots τραβούν την προσοχή και δίνουν το ερέθισμα, τα video προσφέρουν μία εκτενέστερη εμπειρία ενημέρωσης, αφού έχει «τσιμπήσει» ο ενδιαφερόμενος.
Και επειδή εξακολουθεί η πολιτική ηγεσία και οι λοιποί… συμπάσχοντες με αυτήν, να επικαλείται «έρευνες» που δείχνουν το internet ως πρώτη πηγή ενημέρωσης για τα ταξίδια διεθνώς, μήπως θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι άλλο «πηγή ενημέρωσης» και άλλο «διαφήμιση»;
Διότι αν δεν κάνεις καμία και κανενός είδους διαφήμιση, έμμεση ή άμεση, ούτως ώστε να προκύψει το «ερέθισμα», πως θα σε αναζητήσει ο «πελάτης» όταν θα φθάσει στην «πηγή ενημέρωσης»;
Αν δεν δει, δεν ακούσει ή δεν διαβάσει κάτι, πως θα φθάσει στο Internet να ψάξει «Greece»; Με… κληρονομικό χάρισμα;
Και όσοι – και είναι πάρα πολλοί ακόμα αυτοί – δεν ασχολούνται τόσο πολύ με το internet και τα social media; Στο πυρ το εξώτερον;
Κόπανοι είναι ή άσχετοι όλοι, κυβερνώντες και επαγγελματίες στους ανταγωνιστικούς προορισμούς που εξακολουθούν να δαπανούν σημαντικά ποσοστά των τουριστικών τους εσόδων για διαφημιστικές εκστρατείες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε συμβατικά μέσα;
Τόσο καιρό δεν μίλαγα για αυτό το θέμα, έκανα το καλό παιδί και εγώ, κυρίως εκτιμώντας τη φιλότιμη προσπάθεια κάποιων νέων ανθρώπων, αλλά και διαβλέποντας μία πρόθεση να σταματήσει το προηγούμενο «πάρτυ». 
Μπορεί να διαφωνεί κάθετα κανείς με την τακτική «δεν έχουμε λεφτά, δεν κάνουμε διαφήμιση» αλλά μπορεί να την καταλάβει.
Μην πάμε, όμως, να περάσουμε το όλο θέμα και ως « σωστότερη νέα επικοινωνιακή στρατηγική» και «επαναστατική αλλαγή του τρόπου προβολής του Τουρισμού» και άλλα τέτοια… «κοσμοθεωρητικά».
Από το ένα άκρο, στο εντελώς άλλο, σύμφωνοι! Αλλά μην το βαπτίζουμε και «ορθή πρακτική»!
Με αγάπη (παρόλα αυτά)
angel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου