Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

SKAL: Η στοχευμένη τουριστική προβολή είναι επένδυση...

Πρόθυμο να συνδράμει σε κάθε σοβαρή και μελετημένη προσπάθεια ενίσχυσης του τουρισμού μέσω του παγκόσμιου δικτύου του σε επίπεδο επαγγελματιών του Τουρισμού δηλώνει για μία ακόμα φορά το SKÅL...

...και όπως δήλωσε ο πρόεδρός του Νότης Μαρτάκης, τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στον Τουρισμό με την ελπίδα ότι μπορεί να αποτελέσει όχι μόνο ένα από τα σημαντικότερα  «σωσίβια»  αλλά και εφαλτήριο για την προσδοκώμενη ανάπτυξη.
Προϋπόθεση, όμως, για την επιβεβαίωση  αυτών των προσδοκιών, σύμφωνα με τον κ. Μαρτάκη,  είναι η συνειδητοποίηση ότι η “στοχευμένη τουριστική προβολή αποτελεί επένδυση εφόσον, βέβαια, υπάρχει ένα αναμορφωμένο τουριστικό προϊόν με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής, εφόσον υπάρχει εκπαίδευση και επιμόρφωση του απασχολούμενου δυναμικού τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα και εφόσον, τέλος, υπάρχει πιστοποίηση του προσωπικού κυρίως στους χώρους εστίασης και αναψυχής”. 
Και κατέληξε υπογραμμίζοντας: “Όσοι εθελοτυφλούν, υποτιμούν ή παραγνωρίζουν αυτή την ανάγκη προσφέρουν κακή υπηρεσία σε μια εποχή κατά την οποία οι ερασιτεχνισμοί, οι δογματισμοί και οι αφορισμοί μπορεί να αποβούν καταστροφικοί τόσο για τον τομέα όσο και για την εθνική οικονομία γενικότερα.
Γιατί μόλις το διαβάσαμε μας ήρθαν αμέσως κάνα-δυό πρόσωπα στο μυαλό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου