Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Προκήρυξη για Ομάδες Εργου σε... χρόνο ρεκόρ! (όταν θέλουν, από χρόνους "σκίζουν" στο Δημόσιο...)

Μία σοβαρή καταγγελία και σειρά ρωτημάτων που αυτή γεννά κάνει ο Σύλλογος Υπαλλήλων του ΥΠΠΟΤ. Αφορά στη σύσταση Ομάδων “Συντονισμού και Καταγραφής” δράσης του ΕΣΠΑ και...

...όπως αναφέρεται στην καταγγελία, η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκδόθηκε στις 11 Ιανουαρίου, στις 14 έληγε η προθεσμία και στις 18 είχε βγει και το ΦΕΚ με τους επιλεγέντες δημόσιους υπαλλήλους!
Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο Σύλλογο, στις 10/1/2011 βγήκε μία πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από το  Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης &Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και  Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ειδική Υπηρεσία  Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εφαρμογής Προγραμμάτων, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), με  Αριθ. Πρωτ.: ΕΥΣΣΕΠ/24/10.1.2011 και θέμα «Καταγραφή και Ανάλυση της Υφιστάμενης Κατάστασης» με Α/Α 2 της Πράξης «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος».
Η πρόσκληση απευθυνόταν σε μόνιμους ή με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλους, που υπηρετούν σε φορείς της κεντρικής δημόσιας διοίκησης (Γενικές και Ειδικές Γραμματείες Υπουργείων) και επιθυμούν να συμμετέχουν στις ομάδες Συντονισμού και Καταγραφής, που θα συγκροτηθούν στο πλαίσιο του εν λόγω υποέργου(Μια (1) Ομάδα Συντονισμού (ΟΣ) του Υποέργου αποτελούμενη από Πρόεδρο και οκτώ (8) μέλη και  Δέκα έξι (16) Ομάδες Καταγραφής (ΟΚ) συνολικού αριθμού εκατόν ογδόντα εννέα(189) υπαλλήλων).
Η αποζημίωση των μελών, ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο 400,00€ μηνιαίως για τους Προέδρους των Ομάδων Συντονισμού και Καταγραφής, 300,00€ μηνιαίως για τα μέλη των Ομάδων Συντονισμού και Καταγραφής και η διάρκεια του έργου είναι 6 μήνες.
Σύμφωνα με την καταγγελία, αυτή η πρόσκληση δεν έφτασε ποτέ υπηρεσιακά ούτε στάλθηκε με e-mail, στους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού, ούτε καν τέθηκε υπ’ όψιν της Διεύθυνσης Διοικητικού.
Η απάντηση που δόθηκε από τους χειριστές του εγγράφου ήταν ότι το ανέβασαν στη διαύγεια. 
“Δεκάδες άλλα έγγραφα όμως, μικρότερης σημασίας, έρχονται κανονικά στη Διεύθυνση Διοικητικού για να διαβιβαστούν στους υπαλλήλους.
Στις 18/1/2011 βγήκε το ΦΕΚ 5/Υ.Ο.Δ.Δ./18.1.2011) με τους «επιτυχόντες»!” αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Επισημαίνεται ότι η καταληκτική ημερομηνία των αιτήσεων ήταν η 14η Ιανουαρίου 2011!
Στη σχετική του ενημέρωση-καταγγελία, ο Σύλλογος θέτει και ορισμένα ερωτήματα:
  • “Γιατί δεν ενημερωθήκαμε όλοι όπως θα έπρεπε;
  • Με ποιες  «συνοπτικές» διαδικασίες επελέγησαν μέσα σε 4 μέρες, οι υπάλληλοι που θα συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας ;
  • Γιατί πρέπει να δαπανηθούν τόσα χρήματα του ΕΣΠΑ για καταγραφή του προσωπικού ενώ μόλις πριν λίγους μήνες ολοκληρώθηκε με επιτυχία η απογραφή των Δημοσίων Υπαλλήλων;
  • Πως είναι δυνατό να απαξιώνεται η Διεύθυνση Διοικητικού και ταυτόχρονα να υποχρεώνεται να «υποβοηθά» το έργο της ομάδας παραδίδοντας όλα τα στοιχεία έτοιμα και σε ηλεκτρονική μορφή;
  • Ποιο θα είναι στην πραγματικότητα το έργο της ομάδας συντονισμού που όπως αναφέρεται θα «Αξιολογεί -με βάση τα εισερχόμενα της καταγραφής και συγκεκριμένα κριτήρια- την υφιστάμενη κατάσταση των υπό εξέταση οργανώσεων και  θα  διατυπώνει προτάσεις για τη βελτίωση του στρατηγικού σχεδιασμού, της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της οργανωτικής δομής, της διαχείρισης των αρμοδιοτήτων, της διοίκησης του ανθρώπινου κεφαλαίου και της αποδοτικότητας των μηχανισμών παρακολούθησης της εφαρμογής και ελέγχου των πολιτικών»;”
Τελούμε και εμείς, εν αναμονή απαντήσεων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου