Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Στην τελική ευθεία το "ελληνικό πρωινό"

Πριν την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη-καταγραφή  του Ξ.Ε.Ε. για την «ανάπτυξη του ελληνικού πρωινού», που αποτελεί εφαλτήριο για την εκκίνηση ειδικού προγράμματος εμπλουτισμού του brand name της Ελλάδας μέσω της γαστρονομίας.
 
Οπως ανάφεραν ο πρόδρος του ΞΕΕ Γ. Τσακίρης και ο Γ. Πίττας, μέλος του δ.σ. Και υπεύθυνος για το σχετικό πρόγραμμα, τα πορίσματα της έρευνας  θα αποτελέσουν ένα χρηστικό εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ένα σήμα εγγύησης της ελληνικής παράδοσης και της αυθεντικότητας.
Η σχετική καταγραφή  πραγματοποιείται από την εταιρεία Agropol και στο πλαίσιο του προγράμματος, το Ξ.Ε.Ε. αποβλέπει:

  • Να αποτελέσει το “ελληνικό πρωινό” τμήμα της “γαστρονομικής μας διπλωματίας” και να προσθέσει αξία στο ξενοδοχειακό προϊόν.
  • Να ικανοποιήσει τον πελάτη του ξενοδοχείου μέσα από την γνωριμία του με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού. Η γνωριμία αυτή θα είναι γευστική, γνωσιακή και πολιτιστική.
  • Να συνδέσει την ξενοδοχία με τους παραγωγούς ποιοτικών τοπικών προϊόντων και να έχει πολλαπλές θετικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στον πρωτογενή τομέα και το περιβάλλον.
  • Να είναι το  “ελληνικό πρωινό” ένας συνδυασμός της  “ελληνικής κουζίνας” που αποτελεί ένα τμήμα της “Μεσογειακής διατροφής” και των πολλών τοπικών κουζινών, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στους ελληνικούς γαστρονομικούς προορισμούς.
  • Στο τεχνικό εγχειρίδιο που θα δημιουργηθεί θα υπάρχουν πληροφορίες τεχνικής φύσεως (συντήρηση τροφίμων, θέματα υγιεινής, θέματα διατροφικής σπουδαιότητας), προτάσεις περιεχομένου ανά περιοχή (αρτοσυσκευάσματα, τυροκομικά, αλλαντικά, πίττες, ομελέτες, φρούτα, μαρμελάδες, γλυκά κλπ), προτάσεις φιλοσοφίας παρουσίασης (αισθητική, σήμανση αλλά και μαθησιακό αντικείμενο).
  • Στη δημιουργία ενός καταλόγου, που να περιγράφει ανά περιοχή τα χαρακτηριστικά της κουζίνας που προσαρμόζεται ανά τόπο.
  • Στην συγγραφή βιβλίου που θα συμπεριλαμβάνει το σύνολο των προτάσεων, όπως και των καλύτερων εφαρμογών ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία μας.
Σημαντική και αξιέπαινη προσπάθεια που μπορεί πράγματι να χαρίσει την ελληνική ξενοδοχία ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου