Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

"Προβολή" Ελληνικού Τουρισμού: "Όχι άλλο (επικοινωνιακό) κάρβουνο"!


*
Ωχ! Οταν αρχίζουν οι κυβερνώντες τις κομπορρημοσύνες και τους φανφαρονισμούς για “επιτυχίες” και πόσο “καλά τα κατάφεραν” και μπλέκουν και τον πρωθυπουργό ΓΑΠ, ιδίως για θέματα όπως η προβολή του τουρισμού...

...στα οποία θα έπρεπε να είναι υποδείγματα μετριοφροσύνης, μας σηκώνεται η τρίχα κάγκελο! 

Διότι λίγο-πολύ, αν διαβάσει κανείς όλη την ανακοίνωση του γραφείου του πρωθυπουργού ΓΑΠ, εδώ,  για τη σύσκεψη που είχε μετά των κυρίων Π. Γερουλάνο και Τ. Χυτήρη, θα θεωρήσει ότι η Ελλάδα... θριάμβευσε επικοινωνιακά πέρυσι και εξακολουθεί να μεγαλουργεί και φέτος ως προς την προβολή του τουρισμού της!
Και πέραν του ότι μία τέτοια, περίπου, εικόνα θα δώσουν τα διάφορα media - αν και από ό,τι είδαμε δεν “τσίμπησαν” πολύ...- καταντάει λίγο πολιτικάντικη όλη αυτή η προσπάθεια να μας πείσουν ότι το να φτιάξεις δύο site και να κάνεις προφίλ σε τρία social media μπορεί να αποκαλείται εθνική διαφημιστική εκστρατεία ή συγκροτημένη προβολή ενός σοβαρού προορισμού!
Γιατί και έτσι να ήταν, να μεγαλορρημονείς και να καυχιέσαι πολιτικά ότι έκανες προβολή στο internet και ότι εκεί ρίχνεις τη βαρύτητά σου και να έχεις ως απολογισμό 2,2 εκατ. προβολές σελίδων (pageviews είναι αυτά όχι επισκέψεις...) σε έναν χρόνο και έχεις φθάσει 60.000 επισκέψεις το ακούει η internetική κοινότητα και όχι μόνον και κλαίει από τα γέλια!
Εδώ εμείς οι... βάσει διεθνών ιντερνετικών προδιαγραφών “ανύπαρκτοι”, κάναμε σε έναν χρόνο 330.000 pageviews
Όσο για το... “ακλόνητο” επιχείρημα ότι όλα αυτά γίνονται “χωρίς κόστος” ή με “ελάχιστο κόστος” - βασικά αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν κάποια φιλότιμα παιδιά που τους έχουν φορτώσει το έργο μαζί με μία ντουζίνα άλλα, εθελοντικά εννοείται... - είναι και το μεγαλύτερο σφάλμα που αναιρεί όλο το επικοινωνιακό “οικοδόμημα”, διότι και η προβολή στο internet, για να γίνει σωστά, κοστίζει και σε κάποιες περιπτώσεις και αρκετά. 
Επομένως:
Πείτε ότι δεν θέλουμε να δώσουμε λεφτά σε διαφήμιση και προβολή (διότι δεν τολμάτε να πείτε ότι από τα δήθεν 120 εκατ. Ευρώ που υποστηρίζετε ότι ήταν οι οφειλές του ΕΟΤ στα media Εξωτερικού, πάνω από 45 εκατ. ευρώ είναι σε media Εσωτερικού και να ενημερώσετε ποια media είναι αυτά και πόσα πήραν και πόσα έχουν λαμβάνειν ακόμα).
Πείτε ότι κάνουμε προβολή στο internet, γιατί εκεί... "μας παίρνει" ή γιατί εκεί έχουμε "κολλήσει".
Πείτε ότι εμείς, ως προορισμός, πρωτοτυπούμε σε αντίθεση με όλους τους άσχετους και ηλίθιους ανταγωνιστές μας που δαπανούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, σε όλα τα Μέσα διαφήμισης, συμβατικά και νέα, γιατί έτσι "γουστάρουμε".
Πείτε ό,τι άλλο θέλετε. Αλλά, προς Θεού: όχι άλλο “δούλεμα” και “φούμαρα”. 
Φθάνει με το επικοινωνιακό και πολιτικό... "κάρβουνο"!
* The Cry, Edvard Munch

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου