Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΕΟΤ: Η... "χαρά" των δικηγόρων και άλλες, σε εξέλιξη, ιστορίες...

Αστείο; Τραγικό; Μάλλον, κωμικοτραγικό. Η συνήθης γύρα τηλεφώνων μας στον ΕΟΤ είναι λίαν αποκαλυπτική για το με τι ασχολείται αυτές τις μέρες ένας μεγάλος αριθμός…


υπαλλήλων και στελεχών του.
Κοινές οι περισσότερες απαντήσεις:
«Πάω στον δικηγόρο μου»
«Είμαι στον δικηγόρο μου»
«Διαβάζω την απολογία μου»
«Ετοιμάζω την κατάθεσή μου»
«Κοιτάω το κατηγορητήριο»
" Ψάχνω/ μαζεύω κάτι στοιχεία"
Υπάρχουν δε και περιπτώσεις που κινούνται μεταξύ δύο και τριών υποθέσεων, σε Πειθαρχικά αλλά και εκτός ΕΟΤ, σε Πταισματοδικεία και λοιπούς Εισαγγελείς.
Εμείς, μία απορία έχουμε επί όλης αυτής της ιστορίας, για την οποία έχουμε τοποθετηθεί επανειλημμένα, και με αυτήν αφήνουμε αυτό το θέμα Πασχαλιάτικα:
Ποιος πιστεύει πραγματικά ότι οι άνθρωποι που θα αποδειχθεί ότι ταλαιπωρούνται άδικα, ενδεχομένως και εσκεμμένα σε κάποιες περιπτώσεις, όλο αυτό το διάστημα, θα «ξεχάσουν» όλα αυτά που πέρασαν και περνούν, έτσι απλά;
Μεγάλες ιστορίες ανοίξατε κάποιοι, γιατί όπως φαίνεται και διαισθανόμαστε, η "βαλίτσα" θα πάει μακριά και αυτή τη φορά από όσους τους τη φόρτωσαν.
Και προς τα πίσω, χρονικά αλλά και στο μέλλον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου