Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Εκστρατεία ΕΟΤ μέσω google: Η... ανατομία των στοιχείων που ανακοινώθηκαν

Έχουμε ξεκαθαρίσει τη θέση μας. Καλά και ωραία τα στοιχεία που δίνονται, ενίοτε, από ΥΠΠΟΤ και ΕΟΤ αλλά δεν τα δημοσιεύουμε αν δεν κρίνουμε ότι έχουμε μία πιο πραγματική εικόνα. Υπό αυτό το πρίσμα, τα στοιχεία για την απόδοση της νέας...

...εκστρατείας του ΕΟΤ στο google για την προώθηση του visitgreece.gr - είχαμε αποκαλύψει το θέμα εδώ - που δημοσιοποίησε την περασμένη Πέμπτη ο ΕΟΤ, είχαν “κενά” και έχρηζαν διευκρινήσεων.
Διότι είναι γνωστό τοις πάσι ότι μία λεπτομέρεια μπορεί να αλλάζει εντελώς το νόημα μίας ανακοίνωσης.
Τις οποίες ερωτήσεις μας και θέσαμε αρμοδίως και προς τιμήν του Γραφείου Επικοινωνίας του ΕΟΤ, είχαμε απαντήσεις αρκετά σύντομα.
Τι έλεγε η ανακοίνωση, εν ολίγοις (οι υπογραμμίσεις δικές μας): Το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε (στις χώρες-”στόχους”, ήτοι, Μ. Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ και Σουηδία) πάνω από 100 εκατομμύρια φορές, ενώ ο πραγματικός αριθμός των κλικς υπερβαίνει κατά πολύ τον εκτιμώμενο (βάσει διαφημιστικού πλάνου) σε όλες τις χώρες και ειδικά σε Ρωσία και Ισραήλ όπου τα ποσοστά υπερβαίνουν το 70%!
Περίπου 124 χιλιάδες φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr.
Πάνω από 48 χιλιάδες χρήστες είδαν τα βίντεο της καμπάνιας.
Αναλυτικότερα, η καμπάνια αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτική καθώς τον Ιούνιο απέφερε περισσότερα των αναμενομένων κλικ ως εξής:
Αγγλία: +46%, Σουηδία: +35%, Ρωσία: +70%, Ισραήλ: +74%, Γερμανία: +46%
Εμείς ρωτήσαμε:
Ποιο είναι το μέσο ποσοστό των clicks που αντιστοιχεί στις 100 εκατ. προβολές του μηνύματος?
Το link visitgreece.gr  περιλαμβάνεται στο μήνυμα που προβάλλεται ή είναι πρόσθετος σύνδεσμος; Δηλαδή, όταν κάποιος κάνει click στο μήνυμα, τον βγάζει απευθείας στο visitgreece?
Οι αυξήσεις στα clicks με τι συγκρίνονται; 
Σύμφωνα με αυτά που μας απάντησαν:
Σε 122,7 εκατ. προβολές του μηνύματος (είχαν αυξηθεί και άλλο στο μεταξύ), σε αυτό, έγιναν περίπου 159.000 κλικ (είναι το ίδιο στοιχείο με τα 124.000 της αρχικής ανακοίνωσης, απλά, αλλάζει ώρα με την ώρα το σχετικό μέγεθος)
Τι ποσοστό προκύπτει δηλαδή; Είναι της τάξης του 0,1% και κάτι... 
Ρωτήσαμε για το αν το κλικ βγάζει κατευθείαν στο visitgreece.gr ακριβώς για να είμαστε σίγουροι ότι η αναφορές σε όσους “επέλεξαν να μάθουν περισσότερα” ήταν ουσιαστικά και ο αριθμός των κλικ που έγιναν.
Όσον αφορά στα ποσοστά αύξησης που αναφέρονται, η σύγκριση γίνεται με τους... στόχους που είχαν τεθεί από ΥΠΠΟΤ-ΕΟΤ σε συνεννόηση με την google, καθώς είναι η πρώτη φορά που τρέχει αυτή η καμπάνια.
Μάλιστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου