Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Και καλά, εμείς κάναμε 3.000 αναρτήσεις. Το ότι διαβάστηκαν... 500.000 φορές;


Με τα αυτά και με τα άλλα, ξεχνάμε να λέμε και καμιά καλή κουβεντούλα για τα του οίκου μας. Κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα που πέρασε συμπληρώσαμε τις 3.000 αναρτήσεις! Κατά σύμπτωση ξεπεράσαμε και τις 500.000 προβολές σελίδας! Και όλα αυτά σε λιγότερο από 20 μήνες από τότε που εκτεθήκαμε στον internetικό “αέρα”. Όταν το αναλογιστήκαμε...

...διαπιστώσαμε ότι αυτές οι 3.000 αναρτήσεις - όλες ανεξαιρέτως με τη δική μας ματιά, πινελιά, παρέμβαση, καμία “έτοιμη” και... “αποψυγμένη”- είναι ένας πολύ σημαντικός όγκος δουλειάς που, όμως, ποτέ μέχρι σήμερα, δεν τον εκλάβαμε ούτε τον διαχειριστήκαμε ως τέτοιον.
Ίσως επειδή το Tourism Lobby δεν “γεννήθηκε” ως μία “δουλειά” που στοχεύει σε κάποια “μπίζνα”, αλλά ως ανάγκη του να επικοινωνούνται και να μεταδίδονται πληροφορίες, στοιχεία και απόψεις, να δίνεται μία βαθύτερη διάσταση σε θέματα και ζητήματα που απασχολούν όλους μας, με επίκεντρο τον τουρισμό.
Ανακαλύπτοντας (διαρκώς και ακαταπάυστως) και εμείς το blogging και όλες τις εκφάνσεις του, συνειδητοποιούμε ότι η σχέση που αναπτύσσεται με κάθε ανάρτηση είναι μία ιδιαίτερη, μία ειδική κατάσταση επικοινωνίας, ενημέρωσης, ευθύνης, συνείδησης.
Μέχρι και το μεσημέρι σήμερα, το “κοντέρ” του tourism lobby έχει γράψει:
503.000 προβολές σελίδας (page views) και 
167.000 επισκέψεις (hits/visits).
Βάσει Google analytics, από τις αρχές Ιανουαρίου 2011 που μας μετράνε, μέχρι και σήμερα έχουμε: 
321.850 προβολές σελίδας,
113.950 επισκέψεις,
36.200 απόλυτους μοναδικούς επισκέπτες.
Βάσει alexa, είμαστε γύρω στο 300.000 σε διεθνή κατάταξη και σταθερά γύρω στο 1.900-2.000 στην ελληνική κατάταξη (μεταξύ των 65.000 και πλέον sites και blogs που καταγράφεται η επισκεψιμότητά τους).
Να θυμάστε ότι άλλο είναι οι προβολές σελίδας (page views), άλλο οι επισκέψεις (visits/hits) και άλλο οι απόλυτοι μοναδικοί επισκέπτες (absolute unique visitors). Αυτό το τελευταίο, συνδυαζόμενο με τις προβολές σελίδας, είναι το σημαντικότερο στοιχείο κάθε ιστοσελίδας και ο,τιδήποτε άλλου υπάρχει στο internet: site, portal, blog κ.λπ.
Βλέπουμε καμιά φορά κάποιους να “βαπτίζουν” τις προβολές σελίδας... μοναδικούς επισκέπτες. Οι προβολές σελίδας, δεν είναι επισκέψεις. Είναι ο αριθμός των σελίδων που ανοίγει σε ένα site ένας επισκέπτης κάνοντας μία επίσκεψη, ένα hit. Ο οποίος επισκέπτης μπορεί να κάνει πολλές επισκέψεις σε μία ημέρα, να ανοίξει ακόμα περισσότερες σελίδες, αλλά μόνον μία φορά καταγράφεται ως “μοναδικός” επισκέπτης, μέσω του IP του. 
Είμαστε ευτυχείς, που έχουμε φθάσει σε ένα επίπεδο επισκεψιμότητας και αναγνωσιμότητας που μας κρατάει μακριά από το “άγχος των hits”. 
Σε μία εποχή όπου με λίγα δολάρια μπορείς να αγοράζεις “επισκεψιμότητα” για να δείξεις “κίνηση” ή να κάνεις διάφορα άλλα τέτοια κολπάκια, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις ότι έχεις αποκτήσει ένα σταθερό, αλλά και αυξανόμενο αναγνωστικό κοινό, έχεις εδραιώσει την παρουσία σου στα κέντρα των αποφάσεων οι ειδήσεις και οι αποκαλύψεις σου γίνονται θέμα σε άλλα media και απλά πορεύεσαι. 
Από την πλευρά μας, θυμόμαστε πάντα ότι στο internet και ειδικά στα blogs σε μικρότερο ή σε μεγαλύτερο βαθμό, κάθε δραστηριότητα λειτουργεί ως κρυστάλλινος φακός: όλα είναι ή μπορεί να γίνουν ορατά
Κινήσεις, προθέσεις, σκοπιμότητες, χαρακτήρες, στόχοι. 
Εμείς είμαστε... διάφανοι. Και συνεχίζουμε. 
Και ευχαριστούμε που μας ανεχόσαστε και μας δίνετε την αίσθηση ότι “κάτι” προσφέρουμε και εμείς στην καθημερινότητά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου