Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΚΤΕΛ: Η συμφωνία απελευθέρωσης που... “χάθηκε” μεταξύ Νικητιάδη και Γερουλάνου


Έπρεπε να εκνευριστούν εκεί στην ΓΕΠΟΕΤ με τον HAPCO για να μάθουμε και περισσότερες λεπτομέρειες για το ζήτημα της απελευθέρωσης των αδειών των τουριστικών λεωφορείων και της συνέχειας του προστατευτισμού των ΚΤΕΛ. Σύμφωνα με την ΓΕΠΟΕΤ...

...λοιπόν, (η οποία παραλληλίζει την υπόθεση των ΚΤΕΛ με το θέμα της πιστοποίησης οργανωτών γραφείων) με την απόφαση του Π. Γερουλάνου, απελευθερώνονται οι άδειες των τουριστικών λεωφορείων και - εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον - “όχι συγχρόνως όπως είχε ζητηθεί και συμφωνηθεί σε δύο συσκέψεις με τον υφυπουργό κύριο Νικητιάδη ότι θα γινόταν και η απελευθέρωση των συγκοινωνιών των ΚΤΕΛ”.
Δηλαδή, ο υφυπουργός Νικητιάδης, στις συναντήσεις του με τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας, είχε συμφωνήσει σε απελευθέρωση των συγκοινωνιών των ΚΤΕΛ αποσπώντας τη συμφωνία τους για την απελευθέρωση των αδειών των τουριστικών λεωφορείων, αλλά ο Π. Γερουλάνος υπέγραψε και προχώρησε μία απόφαση που καμία σχέση δεν είχε με όλα αυτά που είχαν συμφωνηθεί! 
Φυσικά, το τι είχε στο μυαλό του να κάνει ο υφυπουργός Νικητιάδης με τους συναρμόδιους για το θέμα των ΚΤΕΛ υπουργούς, είναι μία άλλη ιστορία. Όπως και το αν ο Π. Γερουλάνος, ο οποίος είχε αποφύγει να συναντηθεί με το προεδρείο της ΓΕΠΟΕΤ, ασχολήθηκε ουσιαστικά με το θέμα ή αν επιχείρησε καν, να θέσει θέμα ΚΤΕΛ, προφανώς γνωρίζοντας οτι θα άνοιγε μεγάλο "μέτωπο"...
Και δικαίως εξινάσταται η ΓΕΠΟΕΤ ότι, “έτσι τα ΚΤΕΛ πλέον μπορούν να κάνουν τουριστικές μεταφορές με ολική μίσθωση όλων των ειδών όπως και τα πούλμαν και συγχρόνως συνεχίζουν να κατέχουν και το μονοπώλιο στην εκτέλεση συγκοινωνίας, ενώ τα τουριστικά λεωφορεία περιορίζονται στο να πραγματοποιούν μόνο τουριστικό έργο «…απαγορευομένης της με οποιονδήποτε τρόπο εκτέλεσης συγκοινωνίας» (Νόμος 2446/1996, Άρθρο 1)”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου