Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ακούσαμε ("συμμαχία")


Το branding, η διαχείριση δηλαδή του brand είναι εξειδικευμένη εργασία. Η Ελλάδα είναι ένα από τα μεγαλύτερα brands που ποτέ δεν του έγινε branding. Φοβάμαι ότι η διαδικασία του branding της χώρας μας δεν αποτέλεσε μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια. Θα πρέπει να...

...χτίσουμε τις εικόνες που θέλουμε να έχουν για την Ελλάδα οι Έλληνες. 
Όσα σκέφτεται και αισθάνεται ένα έθνος για τον εαυτό του καθορίζει όσα σκέφτεται και αισθάνεται ο κόσμος για το έθνος αυτό. 
Κάθε βήμα που γίνεται προς αυτή την προσπάθεια δημιουργεί εντύπωση και όλα τα βήματα οδηγούν στη δημιουργία της μάρκας. Πρόκειται όμως για μια αέναη και με πολύ σκέψη στρατηγική. 
Ειδικά όμως στην περίπτωση της Ελλάδας που η εκάστοτε κυβέρνηση έχει μικρό χρονικό ορίζοντα δράσης- αφού αλλάζει κάθε 2 ή 4 χρόνια- έχει κόστος για το branding της χώρας. Σε αντίθεση με άλλες χώρες του εξωτερικού όπου ο ιδιωτικός τομέας συμμαχεί με το δημόσιο για το branding του κράτους τους. Πολλές είναι οι περιπτώσεις κρατών της Ασίας και η Αμερική όπου παρατηρείται το φαινόμενο της συμμαχίας για το branding της χώρας, με ηγέτη όμως της προσπάθειας τον ιδιωτικό τομέα”. 
Peter Economides, Felix BNI , σύμβουλος σε θέματα branding και επικοινωνίας.
Συνέντευξη στο Xenia News . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου