Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Γερμανία: Αύξηση πωλήσεων των τουριστικών γραφείων τον Ιανουάριο


- Τουρκία και Μαγιόρκα, τα "αστέρια" μέχρι στιγμής
- Δυναμική επιστροφή για Τυνησία

Δεν έχουν και πολύ... Ελλάδα, τα τελευταία νέα από τη γερμανική τουριστική αγορά. Τουλάχιστον στην πλέον πρόσφατη έρευνα της GfK στα τουριστικά γραφεία για τον Ιανουάριο, δεν είδαμε κάτι για τη χώρα μας. Εμείς έχουμε πληροφορίες ότι η κατάσταση... 
...μέχρι και την περασμένη εβδομάδα ήταν από κακή έως τραγική ως προς την εξέλιξη των κρατήσεων. Μιλάμε για ποσοστά που διστάζουμε να τα αναφέρουμε! Και κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι την άλλη εβδομάδα που θα έχουμε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, ίσως και αρκετά στοιχεία.
Κατά τα άλλα, σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα της GfK, οι πωλήσεις των τουριστικών γραφείων για τη θερινή περίοδο εμφάνισαν αύξηση κατά 12,4%, με τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να κινούνται σε διψήφια ποσοστά, ττον Μάιο να συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, με αύξηση κατά 30% και τον Σεπτέμβριο να ακολουθεί με αύξηση 24%.
Βάσει της έρευνας, κάμψη εμφάνισαν οι πωλήσεις για Ιούνιο και Οκτώβριο.
Ως προς τους προορισμούς: Η Αίγυπτος δεν πάει καλά και φαίνεται ότι θα χάσει και αυτήν την περίοδο. Αντιθέτως η Τυνησία επανέρχεται δυναμικά και με διψήφια ποσοστά αύξησης σχεδόν από όλους τους tour operators.
Οι αρχικές εκτιμήσεις για τους μεγάλους κερδισμένους, πάντως, δείχνουν Τουρκία και Βαλεαρίδες και ειδικά τη Μαγιόρκα. Μάλιστα, ο επικεφαλής του δικτύου τουριστικών γραφείων RTK Τ. Bosl δήλωσε ότι το “2012 θα είναι η χρονιά της Μαγιόρκα”...
Άλλα σημεία ενδιαφέροντος: Ο αντίκτυπος του ναυαγίου του Costa Concordia στην αγορά κρουαζιέρας δεν έχει γίνει ακόμα αισθητός, πέραν μίας ελφράς υποχώρησης στις ηλεκτρονικές κρατήσεις.
Και τέλος, ζητούμενο παραμένει το κατά πόσο οι πρόσθετες χρεώσεις και οι επίναυλοι στα αεροπορικά εισιτήρια λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, κόστος το οποίο οι tour operators περνούν στους πελάτες τους, θα επηρεάσει τους Γερμανούς.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου