Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Πολυνομοσχέδιο υπ Υποδομών- Μεταφορών: Τι προβλέπουν οι ρυθμίσεις για επενδύσεις, αδειοδοτήσεις τουριστικών επιχειρήσεων, Μαρίνες και άλλες... διατάξεις

Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών που εξετάζεται στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές, εντάχθηκε τελικά, όπως σας είχαμε ενημερώσει προ ημερών, η πληθώρα διατάξεων για τις επενδύσεις, τις αδειοδοτήσεις, τον (κατά τι) περιορισμό της γραφειοκρατίας, τη σύσταση της Υπηρεσίας Επενδύσεων στον ΕΟΤ αλλά όχι και η διάταξη για την μικτή εταιρεία…

 …Προβολής και Marketing, η οποία σύμφωνα με τα όσα μαθαίνουμε θα εμφανιστεί αργότερα, πιθανότατα με τροπολογία.

Οι διατάξεις και οι ρυθμίσεις που έχουν ενταχθεί, εκτείνονται σε καμιά 35αριά με 40 σελίδες και περιλαμβάνουν τέσσερις βασικές «ενότητες», τη χωροθέτηση επενδύσεων, τη διαδικασία αδειοδοτήσεων και έκδοσης Ειδικών Σημάτων Λειτουργίας και τη σύσταση Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων στον ΕΟΤ, τις Μαρίνες και τους Τουριστικούς Λιμένες καθώς και τον Αλιευτικό Τουρισμό.
Απομονώσαμε όλες τις τουριστικές διατάξεις σε ένα έγγραφο το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
Ολόκληρο το σχέδιο νόμου, από εδώ.
Επιγραμματικά και πολύ συνοπτικά, ξεχωρίζουμε τα εξής σημεία:
  • Προβλέπεται η προέγκριση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας (ουσιαστικά πρόκειται για προσωρινό Σήμα που επιτρέπει στην επιχείρηση να λειτουργήσει, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η κύρια διαδικασία). Προβλέπονται επίσης «Παραρτήματα» Ε.Σ.Λ. τα οποία αφορούν στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και στις κολυμβητικές δεξαμενές.
  • Προβλέπεται για πρώτη φορά, έκδοση Ε.Σ.Λ. για τουριστικά γραφεία τα οποία μπορούν να παρέχουν αποκλειστικά και μόνο μέσω διαδικτύου τις υπηρεσίες (που προβλέπονται στην περίπτωση β της παραγράφου 2 του άρθρου του ν. 393/1976). Τα τουριστικά αυτά γραφεία οφείλουν στον τίτλο τους να περιέχουν τον όρο «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» (e service).
  • Η ανάθεση στην αρμόδια Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού της χωροθέτησης, διοίκησης, διαχείρισης, εκμετάλλευσης, ελέγχου, παρακολούθησης λειτουργίας, τήρησης ηλεκτρονικού μητρώου χωροθετημένων και λειτουργούντων λιμένων και σταδίων λειτουργίας τους, δείχνει μία ιδιαίτερα σημαντική τομή που αναμένεται να επιλύσει χρόνια προβλήματα και διαδικασίες σε αυτόν τον τομέα.
  • Προβλέπεται ότι στο εξής, ο ΕΟΤ τηρεί Μητρώο διακριτικών τίτλων των επιχειρήσεων ενοικιαζομένων δωματίων και διαμερισμάτων, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για εγγεγραμμένα μέλη των τοπικών συλλόγων ή των Ομοσπονδιών του κλάδου τους.
Και κάτι εντελώς νέο και λίγο «περίεργο»: Σε όλες τις διαφημιστικές καταχωρήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων (άρθρο 2 του ν. 2160/1993), οι οποίες προβάλλονται στην Ελλάδα ή το εξωτερικό σε ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς, τον ημερήσιο ή περιοδικό Τύπο, ιστοσελίδες ή ιστολόγια του διαδικτύου, "αναγράφεται υποχρεωτικά ο αριθμός μητρώου της επιχείρησης (ΜΗΤ.Ε.) με τρόπο ώστε να καθίσταται με σαφήνεια και ευκρίνεια αντιληπτός από τον αποδέκτη του διαφημιστικού μηνύματος.
Στους παραβάτες της ανωτέρω διάταξης επιβάλλεται με απόφαση της οικείας Π.Υ.Τ. του Ε.Ο.Τ., πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ υπέρ του Ε.Ο.Τ. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Ε.Ο.Τ. ορίζονται οι ειδικότερες λεπτομέρειες για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής και δύναται να αναπροσαρμόζεται το ύψος του ανωτέρω προστίμου".
Έχει, ευνόητα μεγάλη σημασία φυσικά, το από πότε θα ισχύσει αυτή η ρύθμιση, καθώς απαιτεί αλλαγές σε μακέτες και ραδιοτηλεοπτικό διαφημιστικό υλικό, το οποίο οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις έχουν, ήδη, ετοιμάσει (Για τα ραδιόφωνα, τώρα, τι θα γίνει, θα μεταδίδεται και το ΜΗΤΕ;).
Αυτά προς το παρόν, συνεχίζουμε ανάγνωση στα πιο δύσκολα τμήματα και επανερχόμαστε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου