Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Χαλκιδική: Αισιοδοξία ότι θα αντιστραφεί το κλίμα από Γερμανία


- Θετικά τα μηνύματα από Ρωσία, Ουκρανία και Βαλκάνια

Συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι με τις κατάλληλες ενέργειες από πλευράς Ελλάδας, πολιτείας και επιχειρηματιών, αλλά και σε συνδυασμό με κατευναστικές τοποθετήσεις και δηλώσεις υποστήριξης από πλευράς Γερμανίας, θα... 

...αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα, εμφανίζονται οι ξενοδόχοι της Χαλκιδικής.
Βήμα-βήμα, μπορεί να αντιστραφεί η εικόνα που έχει δημιουργηθεί για την Ελλάδα και τους Έλληνες το τελευταίο διάστημα στη Γερμανική κοινή γνώμη, το οποίο επηρεάζει τη ζήτηση και τις κρατήσεις για τους ελληνικούς προορισμούς”, δηλώνει στο tourism lobby ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδόχων, Γρηγόρης Τάσσιος.
Φέτος, βρισκόμαστε πιο κοντά στην αγορά μέσω του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων που έχουμε επιλέξει και κινούμαστε πολύ πιο συστηματικά και στοχευμένα” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τις επαφές που έγιναν στο πλαίσιο της ITB και τις εκτιμήσεις των τουριστικών παραγόντών, από άποψη τιμών η Χαλκδική βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και δεν έχει τεθεί ακόμα ζήτημα “διόρθωσης”, ενώ ως προς τις κρατήσεις, φαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις, οι μικρότεροι τουριστικοί οργανισμοί και τουριστικά γραφεία αναφέρουν καλύτερη εικόνα ζήτησης για τον προορισμό.
Αυτή τη στιγμή και η Χαλκιδική ακολουθεί το γενικότερο ποσοστό μείωσης των κρατήσεων μεταξύ 20%- 25% από τη Γερμανία, ενώ θετική είναι η εξέλιξη των κρατήσεων από τις Βαλκανικές αγορές, τη Ρωσία και την Ουκρανία.
Ο Οργανισμός περιμένει εντός των επομένων ημερών την παράδοση του νέου γενικού εντύπου του προορισμού, ενός οδηγού σε σχήμα pocket σύγχρονης αισθητικής, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και ο σχεδιασμός του νέου site.
Ως προς την παρουσία του προορισμού συνολικότερα στις εκθέσεις και στις ενέργειες προβολής στο εξωτερικό, ο κ. Τάσσιος σχολιάζει ότι το ενδιαφέρον συμμετοχής των ίδιων των ξενοδόχων δεν είναι μεγάλο και αυτό θα πρέπει να αλλάξει, καθώς όσο πιο συλλογική είναι η παρουσία τόσο πιο σημαντική είναι και η υποστήριξη στον προορισμό.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι τιμώμενη περιοχή στη φετινή έκθεση MITT της Μόσχας, την επόμενη εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου