Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Αιχμές προς ΥΠΕΚΑ για Ειδικό Χωροταξικό από Π. Γερουλάνο


- Σε νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, οι ρυθμίσεις για Γραφειοκρατία, Εταιρεία Marketing και μαρίνες 

Ευθείες βολές κατά του ΥΠΕΚΑ και προφανώς του αρμοδίου για τη Χωροταξία αναπληρωτή υπουργού Ν. Σηφουνάκη εξαπέλυσε προ ολίγου ο Π. Γερουλάνος, αναφέροντας ότι το ΥΠΕΚΑ προχώρησε στην ανάρτηση σε δημόσια διαβούλευση του Ειδικου Χωροταξικού Σχεδίου για τον Τουρισμού...

...αφενός μεν χωρίς προηγουμένως να έχει υπάρξει συντονισμένη συζήτηση και συνεργασία με το υπουργειο Πολιτισμού και Τουρισμού!
“Συνήθως τα υπουργεία τα συζητάνε αυτά πριν κατατεθούν” είπε χαρακτηριστικά σε άτυπη ενημέρωση των δημοσιογραφων του τουρισμού, διαπιστώνοντας ότι το τελικό κείμενο δεν ειναι απόλυτα εναρμονισμένο με τα “θέματα που είχαμε θέσει”.
Μεταξύ μας, δηλαδή, ως “βολές” το σχολιάζουμε, αλλά στην ουσία για πολιτική του “ήττα” πρόκειται.
Κατά τα λοιπά, ο Π. Γερουλάνος έκανε μία ενημέρωση της κατάστασης ως προς την εξέλιξη των κρατήσεων, στο πνεύμα όσων έχουμε αναφέρει τις τελευταίες μέρες. 
Σε ό,τι μας αφορά, επιβεβαίωσε δύο πρόσφατες αποκαλύψεις μας:
Πρώτον, ότι υπάρχουν όντως προβλήματα με τις χορηγήσεις visa (λόγω αποψίλωσης του επιτόπιου προσωπικού) σε Ρωσία και Ουκρανία, τις απέδωσε όμως στις υπηρεσίες και σε “υπαλλήλους” καθώς, όπως, είπε, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΞ αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα της όλης διαδικασίας.
Δεύτερον, ότι επιλέγονται με διαδικασίες επείγοντος (χμμμ...) εταιρίες δημοσίων σχέσεων σε Γερμανία και Αγγλία για να αναλάβουν μέρος της προσπάθειας αντιστροφής του κλίματος για την Ελλάδα.
Τέλος, ανέφερε ότι οι ρυθμίσεις για τον περιορισμό της Γραφειοκρατίας, για την απλούστευση της δημιουργία και αξιοποίησης μαρινών καθώς και οι απαραίτητες ρυθμίσεις για τη σύσταση της κοινής εταιρείας Marketing θα ενταχθούν σε νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες στη Βουλή από την νέα υπουργό Ανάπτυξης Αννα Διαμαντοπούλου.
Αυτό είναι φυσικά θετικό για τα τρία κεφαλαιώδους σημασίας αυτά ζητήματα, αλλά παράλληλα σημαίνει ότι για μία ακόμα φορά το θέμα του τουρισμού υπαίθρου και των εναλλακτικών μορφών πέφτει στον “καιάδα” του νομοθετικού προγραμματισμού.
Ταύτα προς το παρόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου