Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Τρεις Βρετανικοί Σύνδεσμοι συνιστούν σε κυβέρνηση και Τρόικα: "Ρίξτε λεφτά γιατί πάμε σε ακυρώσεις"!

Αν δεν «δουν» συγκεκριμένες δράσεις προβολής αλλά και συνδιαφήμισης από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης τις επόμενες εβδομάδες –εβδομάδες, το υπογραμμίζουν- θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε ακυρώσεις αεροπορικών θέσεων και δωματίων, προειδοποιούν με «ανοικτή» επιστολή τους…


…οι κυριότεροι Σύνδεσμοι τουριστικών οργανισμών και γραφείων της Μ. Βρετανίας!
Η επιστολή, -την οποία αν καταλάβαμε καλά, ζήτησε και προκάλεσε ο δικός μας Σύνδεσμος ο HATTA- απευθύνεται στον πρωθυπουργό Λουκά, στον υπουργό Οικονομικών Ε. Βενιζέλο (πάει αυτός, τώρα, γλύτωσε από αυτά) στον Π. Γερουλάνο αλλά και στα μέλη της Τρόικας.
Τα κυριότερα σημεία της ανοιχτής επιστολής των τριών βρετανικών Συνδέσμων – ΑΒΤΑ ΑΙΤΟ, FTO- οι οποίοι αντιπροσωπεύουν 844 βρετανούς Tour Operators και 3.547 τουριστικά γραφεία είναι τα εξής:
  • Διαπιστώνεται ότι τις τελευταίες οκτώ εβδομάδες η βρετανική αγορά κατακλύζεται από αρνητικές και «ανεύθυνες» δηλώσεις και μηνύματα για την Ελλάδα.
  • Η συνεχής δυσφήμηση της Ελλάδας στην αγορά της Μ. Βρετανίας έχει σαν αποτέλεσμα οι Βρετανοί να επιλέγουν εναλλακτικούς προορισμούς για τις διακοπές τους για το 2012. Μία τέτοια μείωση, όπως τονίζεται θα έχει περαιτέρω επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία.
  • Οι 3 βρετανικοί Σύνδεσμοι, τονίζουν ότι πρέπει άμεσα η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει σε συγκεκριμένες δράσεις:
  • Να ξεμπλοκαριστούν κεφάλαια για την θετική προώθηση της Ελλάδας, τονίζοντας ότι η χώρα είναι ασφαλής προορισμός και έχει να προσφέρει πολλά σε κάθε τουρίστα.
  • Να προχωρήσει το Ελληνικό Κράτος σε συνδιαφήμιση και συνεργασία με τους Tour Operators. Ειδικά ως προς αυτό, επισημαίνουν στην επιστολή ότι μπορεί να συνεισφέρει το ελληνικό κράτος, ένα ευρώ για κάθε ευρώ που θα δαπανήσουν οι ίδιοι για το marketing των ελληνικών προορισμών.
  • Να προσληφθεί εταιρεία επικοινωνίας για να αλλάξει η εντύπωση της Ελλάδας ως μη ασφαλής προορισμός.
Σύμφωνα με τον ΗΑΤΤΑ, το ΥΠΠΟΤ έχει, ήδη, εξαγγείλει την πρόσληψη εταιρείας επικοινωνίας για την βρετανική και γερμανική αγορά και θεωρεί ότι «η πρόσληψη πρέπει να γίνει άμεσα».
Oι τρεις Σύνδεσμοι τονίζουν ότι εάν όλα τα παραπάνω δεν γίνουν άμεσα, θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε ακυρώσεις, γιατί δεν μπορούν να πουλήσουν τα προγραμματισμένα πακέτα τους για την Ελλάδα.
Από την πλευρά μας, να σας πούμε την αλήθεια, δεν νομίζουμε ότι αυτή η προσέγγιση είναι και η πλέον ενδεικνυόμενη για την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.
Σαφώς και πρέπει να αφυπνιστούν οι κυβερνώντες και αποφασίζοντες, που εξακολουθούν να «βλέπουν» χρονικά μέχρι τις εκλογές και πολιτικά στους… καθρέπτες τους, παρά τους κώδωνες κινδύνου που κρούουν εδώ και πολύ καιρό οι τουριστικοί φορείς και σαφώς, απαιτούνται "χαστούκια" όσο αυτό δεν συμβαίνει. 
Αυτό που θέλουμε να πούμε,  όμως,  είναι ότι η επιχειρηματολογία περί των δεινών του ελληνικού λαού και της καταρρέουσας οικονομίας της χώρας και υπέρ της ανάγκης για ανάκαμψη από τη μία πλευρά και η εκβιαστική έκκληση-προειδοποίηση (την οποία μάλιστα προκάλεσε ο δικός μας σύνδεσμος) «ρίξτε λεφτά» γιατί ακυρώνουμε θέσεις και δωμάτια από την άλλη πλευρά, μας φαίνεται λίγο παραπάνω επιτηδευμένη από το αποδεκτό.
Και τέλος πάντων, αν έλειπαν τα περί «ευχαριστιών» και "εκκλήσεων" του ίδιου του Συνδέσμου, ίσως ο αντίκτυπος να ήταν πολύ πιο ισχυρός.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου