Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Διαφήμιση στο internet: Δεν φαίνεται κάτι το "ιδιαίτερα ενθαρρυντικό", πάντως...


Έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν και μάλιστα είχαμε τότε και μία σχετική επικοινωνία με στελέχη του ΕΟΤ για αυτό, ότι τα στοιχεία για το internet θέλουν πολλή προσοχή και περισσότερες λεπτομέρειες για να είναι ακριβή και αξιόπιστα. Ειδάλλως, αφήνουν περιθώρια να σκεφθεί κανείς ότι κάτι δεν πάει καλά. Εν προκειμένω...

...ενημερώνει ο ΕΟΤ ότι η εκστρατεία του μέσω των διαφημιστικών εργαλείων Google Search, Google Display Network και YouTube που ξεκίνησε στις 30 Μαρτίου έχει προβληθεί σχεδόν 160 εκατ. φορές, ενώ στο ίδιο διάστημα η ιστοσελίδα του ΕΟΤ έχει περισσότερες από 250.000 επισκέψεις.
Εμείς, όπως ξέρετε, έχουμε την κακή συνήθεια να τα ψάχνουμε αυτά που ανακοινώνονται γενικά, όχι μόνον από τον ΕΟΤ.
Έτσι όπως επικοινωνούνται, λοιπόν, αυτά τα στοιχεία, αυτό που καταλαβαίνει κανείς και που προκύπτει εκ πρώτης όψεως, είναι ότι από τα 160 εκατ. προβολές, προκλήθηκαν 250.000 επισκέψεις στο site. Δεν είναι απολύτως σαφές ότι οι 250.000 επισκέψεις προήλθαν από clicks στις 160 εκατ. προβολές ή αν είναι γενικότερα οι επισκέψεις στο site.
Αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι, τότε, η αναλογία του CTR είναι μία επίσκεψη ανά 640 προβολές. Δηλαδή, ανά 640 δυνητικούς επισκέπτες, επιλέγει το μήνυμα ο ένας
Μιλάμε για ποσοστό περίπου 0,15%
Ε, δεν είναι και για να πανηγυρίζουμε, έτσι; 
Ένα αποδεκτό προς κάπως καλό rate είναι- ανάλογα βέβαια και για ποιο δίκτυο και ποια πλατφόρμα μιλάμε- αλλά δεν κάνουμε και “θραύση”!
Εάν, όμως, οι 250.000 επισκέψεις δεν αναφέρονται στις 160 εκατ. προβολές, τότε το ποσοστό θα είναι σημαντικά χαμηλότερο. Και επομένως, μη αξιόλογο...
Μεταξύ μας, τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου