Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα: Η "κρίση" είχε προαναγγελθεί...


- Τα σχέδια των εταιρειών που βγάζουν την Ελλάδα από το "χάρτη" τους ήταν γνωστά εδώ και μήνες
- Στις πτήσεις charter θα φανεί η έκταση του προβλήματος για τη φετινή περίοδο

Το ζήτημα των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται ή “αποχωρούν” από την Ελλάδα είναι πολύ πιο απλό στην πραγματική του διάσταση από αυτήν που του προσδίδει η “αλεθομηχανή” των τηλεοπτικών προσεγγίσεων και των επιφανειακών δημοσιογραφικών αναφορών, χάριν εντυπωσιασμού.  Τα περισσότερα από τα σχέδια...

...των αεροπορικών εταιρειών που ξαφνικά κάποιοι ανακαλύπτουν σήμερα και τα αποδίδουν στην κρίση και στη δραματική επιβράδυνση του ρυθμού κρατήσεων για την Ελλάδα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι, διότι αν εμείς εντοπίζαμε και δημοσιεύαμε από τα τέλη Ιανουαρίου (!) προθέσεις εταιρειών για την Αθήνα, που τώρα κάποιοι τις “ανακαλύπτουν” - π.χ. Delta, Singapore κ.λπ.- οι περισσότερο ενημερωμένοι του τομέα αερομεταφορών και (ως θα όφειλαν) και οι κυβερνώντες και λοιποί παρατρεχάμενοι και μη, θα πρέπει να τα γνώριζαν από τα τέλη του 2011!
Αυτή είναι η μία πτυχή και η πιο σοβαρή. Και δεν μπορεί να αξιολογείται χωρίς συνεκτίμηση για το διαβόητο και καταστροφικό "σπατόσημο" και το κόστος του ΔΑΑ, ακόμα και αν μιλάμε για επικράτεια. 
Η επόμενη διάσταση σε σοβαρότητα, είναι τα σχέδια των αεροπορικών εταιρειών charter, οι οποίες οριστικοποιούν τα πλάνα τους για την περίοδο, στα τέλη του μήνα. 
Οι πτήσεις charter είναι αυτές που δίνουν το “στίγμα” της θερινής περιόδου, σε αντίθεση με τις τακτικές πτήσεις. Εκεί αναμένουμε σύντομα νεότερα, καθώς, αν οι εταιρείες charter και οι tour operators που τις τροφοδοτούν ή τις ελέγχουν σε μεγάλο βαθμό, διαπιστώσουν ότι δεν επιτυγχάνουν τις πληρότητες που χρειάζονται για Ελλάδα, τότε θα αρχίσουν ανακατατάξεις και ακυρώσεις.
Η άλλη, τελευταία, διάσταση είναι όσα συμβαίνουν με την Ryanair. Αυτό δεν είναι περίεργο, ούτε πρωτοφανές. Όσοι ξέρουν πως λειτουργεί η συγκεκριμένη εταιρεία, που αν μπορούσε, θα χρέωνε ξεχωριστά και το οξυγόνο που παρέχει στην καμπίνα των επιβατών των αεροπλάνων της, οι ακυρώσεις των πτήσεων σε Ρόδο και Κω, δεν είναι έκπληξη.
Αν κάτι μας εξέπληξε, ήταν η σκληρή γλώσσα και οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποίησε σε μία επίσημη ανακοίνωση εναντίον των αρχών των προορισμών που τη χρυσοπλήρωναν δύο χρόνια τώρα.
Με συμφωνίες που, κατά τα φαινόμενα, δεν γνώριζαν, εξ' αρχής, λεπτομερώς όλοι οι εμπλεκόμενοι. 
Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου