Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

11ο Συνέδριο ΣΕΤΕ: Μπορούν ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας να συνεργαστούν για το marketing του Τουρισμού;


Μπορεί ο δημόσιος τομέας να συνεργαστεί με τον ιδιωτικό στο θέμα της προβολής και της επικοινωνίας του Ελληνικού Τουρισμού; Και αν πως; Με τι όρους και προυποθέσεις, μπορεί να σχεδιαστεί το marketing της τουριστικής Ελλάδας; Σε αυτά και άλλα πολλά ανάλογα ερωτήματα, καλείται να δώσει απαντήσεις...

...σήμερα το 11ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ, στο Intercontinental, που ανοίγει τις εργασίες του σε λίγο με πρώτη ομιλήτρια την Ελληνίδα Επίτροπο Μαρία Δαμανάκη.
Στην 1η Συνεδρία – Marketing Greece: Η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα στην προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού
στο πάνελ θα είναι:
κ. Ν. Καραχάλιος, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ
κ. Κ. Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησεως Επιχειρήσεων
κ. Δ. Μαύρος, Πρόεδρος Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος
κ. Γ. Τσακίρης, Πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος
κ. Γ. Τσόπελας, Managing Director, McKinsey & Company
κ. Α. Ανδρεάδης, Πρόεδρος ΣΕΤΕ
Συντονιστής: κ. Γ. Αγγελής, δημοσιογράφος
Στη δεύτερη Συνεδρία – Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών: μια χαμηλού κόστους προσέγγιση και τρόποι επηρεασμού της αγοραστικής συμπεριφοράς των τουριστών, θα γίνει παρουσίαση από τον κ. Γ. Φώτη, Marketeer, Υποψήφιο Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, UK
Συντονιστής: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ.
Το Συνέδριο ολοκληρώνεται με ομιλία της υπουργού Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου