Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Tour Operators Γερμανίας: Εντυπωσιακή μεταστροφή στη φιλοσοφία πωλήσεων!


- Οι επτά "κόσμοι" διακοπών του TUI και τι σημαίνει αυτό για το μέλλον προορισμών και ξενοδοχείων...

Μιλάμε πολύ για τη Μ. Βρετανία αυτές τις μέρες, αλλά υπάρχουν σοβαρές εξελίξεις - κατά την άποψή μας, από τις σημαντικότερες των τελευταίων ετών - και από Γερμανία μεριά. Τώρα που κλιμακώνεται η παρουσίαση των νέων προγραμμάτων για το 2013, οι “μεγάλοι” της αγοράς, όπως ο TUI και ο Thomas Cook...

...μας δείχνουν μία εικόνα από το μέλλον του tour operating και του νέου τρόπου οργάνωσης των πωλήσεών τους.
Ο οποίος τρόπος, έρχεται μάλλον σε αντίθεση με αυτό που χρόνια φωνάζουν και επιμένουν οι περισσότεροι εμπλεκόμενοι στον Τουρισμό, ως κύρια λογική προβολής και marketing (και εμείς μαζί), ότι πάνω απ’ όλα είναι ο “προορισμός”.
Αναλύοντας τις βαθύτερες πτυχές της νέας φιλοσοφίας των γερμανικών tour operators, διαπιστώνει κανείς ότι η έμφαση πλέον δίνεται στο κατάλυμα και στις υπηρεσίες, ανά θεματική μορφοποίηση, με στόχο την αποκλειστικότητα, την εξειδικευμένη στόχευση και τη διαφοροποίηση.
Ο TUI, μιλάει πλέον για επτά θεματικούς “κόσμους” διακοπών - Classic, Beach, Lifestyle, Nature, Scene, Premium and Vital- θεματοποιώντας και εξειδικεύοντας τα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται και δείχνει να φέρνει τους προορισμούς σε δεύτερο πλάνο.
Στις μπροσούρες του για το 2013, ήδη, έχει εντάξει 900 ξενοδοχεία σε αυτό το “μοντέλο”. Διατηρεί, βεβαίως, ακόμα την “ταυτότητα” προορισμών, αλλά σε άλλες επωνυμίες του, όπως η χαμηλού κόστους 1-2-fly, απαλείφεται κάθε έννοια “προορισμού”.
Από πλευράς επιχειρηματικής στρατηγικής, ο TUI εκτιμά ότι με τη φιλοσοφία αυτή, μέχρι το 2015, το 80% των πελατών του θα αγοράζουν αυτά τα exclusive πακέτα, από 60% που είναι σήμερα. 
Είναι ενδιαφέρον ότι αυτά τα προιόντα, δεν θα περιλαμβάνονται στα συστήματα σύγκρισης τιμών πακέτων μεταξύ των tour operators, σε μία προσπάθεια να μην εντάσσονται στη λογική της κράτησης με κριτήριο το κόστος.  
Σε λιγότερο “επιθετικό” σχεδιασμό, αλλά ενδεικτικό των προθέσεων, ο Thomas Cook “εγκιανιάζει” δύο νέα θεματικά ξενοδοχειακά προιόντα, τα Sunprime (adults only, μόνον για ενήλικους) και τα οικονομικότερης κατηγορίας Smartline, ενώ ενισχύει περαιτέρω τα Sentido hotels.
Από πλευράς προορισμών, σύμφωνα με στελέχη του ομίλου και αναφορές του fvw, η Ισπανία, η Τουρκία και η Γερμανία παρέμειναν οι μεγάλοι του προορισμοί, με την Ελλάδα να υπερασπίζεται σθεναρά την τέταρτη θέση, κυρίως λόγω των πολύ καλών πωλήσεων τελευταίας στιγμής.
Η Τυνησία έχει επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα, η Αίγυπτος και το Μαρόκο, ακόμα υπολείπονται.

1 σχόλιο:

  1. Προς τα εκεί πήγαινε η υπόθεση, με το ΑΙ ήδη υπάρχουν επισκέπτες που αγνοούν σε ποιό μέρος ήλθαν διακοπές ή το μόνο που θυμούνται είναι το όνομα του ξενοδοχείου τους και τίποτα περισσότερο.

    Επικίνδυνα μονοπάτια δεδομένου του αριθμού πελατών που διακινούν οι μεγάλοι Τ.Ο ... ή όχι?

    ΥΓ
    Μια που έχετε και τις άκρες με την Aegean, υπάρχει συμφωνία με τον Thomas Cook? Κι αν ναί, σε τι εύρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή