Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΞΕΕ: Νέα πρόταση-τομή για την "αστεροποίηση"


Τομή και νέα προσσέγιση σε ένα φλέγον και χρόνιο ζήτημα του ελληνικού τουρισμού, την κατάταξη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων με ένα σύστημα κατηγοριοποίησης αξιόπιστο, ευέλικτο και το κυριότερο, αναγνωρίσιμο από τους πελάτες, επιχειρείται με πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου. Χθες...

...παρουσιάστηκε το πλαίσιο εφαρμογής ενός ευρωπαικού συστήματος αξιολόγησης των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας, με βάση το “Hotel Stars Union”, που θα οδηγήσει στην επανακατηγοριοποίησή τους.
Τη σχετική παρουσίαση του συστήματος έκανε χθες ο Πρόεδρος του
Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Γιώργος Τσακίρης, παρουσία της υπουργού Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη, του Γ.Γ. του ΥΠΟΤ Τ. Λιάσκου και του νέου Γ.Γ. του ΕΟΤ Π. Λειβαδά.
Το υπουργείο διάκειται θετικά, επί της αρχής, ως προς την εφαρμογή του νέου συστήματος, το οποίο δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει κάθε ξενοδοχείο.
Μεταξύ των στόχων για την εφαρμογή του ευρωπαικού συστήματος κατάταξης ξενοδοχείων είναι η αύξηση της αναγωρισιμότητας του ελληνικού ξενοδοχειακού προιόντος από περισσότερους επισκέπτες. 
Το σύστημα εφαρμόζεται ήδη σε 13 χώρες  (Γερμανία, Ελβετία,  Σουηδία Ολλανδία Νοερβηγία, Ουγγαρία κ.α. ) και αφορά πάνω από 180 εκατ. ευρωπαίους πολίτες. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται συζητήσεις για την ένταξη στο σύστημα η Ισπανία, η Γαλλία και η Κύπρος ώστε σύντομα στην εφαρμογή του με την έναξη και της χώρας μας το Hotel Stars Union να αφορά 300 εκατ. πολίτες και πλέον των
100.000 ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ευρώπη. 
Σύμφωνα με το ΞΕΕ η πρώτη φάση της πιλοτικής εφαρμογής του συστήματος σε 220 ξενοδοχειακά καταλύματα στη χώρα μας ολοκληρώθηκε με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα καθώς διαπιστώνεται ότι οι ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες του
δείγματος θα μπορούσαν να συγκριθούν επάξια με τις ευρωπαικές μονάδες
που είναι ήδη ενταγμένες στο σύστημα πληρώντας στις περισσότερες των
περιπτώσεων τις προυποθέσει ένταξης τους σε αυτό. 
Το ποσοστό συμβατότητας των ξενοδοχείων του δείγματος με το ελάχιστο επίπεδο κριτηρίων ανά κατηγορία κυμαίνεται από 78% έως 86%. Ο συνολικός αριθμός των κριτηρίων που εισάγει το ευρωπαικό σύστημα είναι 270 από τα οποία τα 205 ήδη υπάρχουν στο υφιστάμενο σύστημα της Ελλάδας.
Επίσης, εκτός από τις πέντε κατηγορίες αστέρων εφόσον πληρούνται
κάποια επιλέον κριτήρια προβλέπεται η επιβράβευση του ξενοδοχείου με την πρόσθεση στην κατηγορία που κατατάσσεται της ένδειξης Superior. 
Ο κ. Τσακίρης σημείωσε ότι “το Hotel Stars Union είναι ένα
διεθνοποιημένο ποιοτικό σύστημα αξιολόγης που πληρεί και εξασφαλίζει
τις προυποθέσεις που θέτουν οι μεγάλοι ταξιδιωτικοί οργανισμοί,
διαδικτυακοί και παραδοσιακοί χωρίς αμφισβητήσεις για τις αξιολογήσεις
και τα σταντάρ που θέτει”.
Η Ο. Κεφαλογιάννη ανέφερε μεταξύ άλλων ότι το υπουργείο Τουρισμου έχει αναγνωρίσει την ανάγκη αναθεώρησης του υφιστάμενου συστήματος κατηγοριοποίησης στη χώρας προς πιο ευέλικτα λειτουργικά συστήματα και ήδη έχει συσταθεί επιτροπή που επεξεργάζεται το νέο σύστημα. Χαρακτήρισε κάθε σχετική πρωτοβουλία ως ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη και χρήσιμη ειδικά όταν προέρχεται από το ΞΕΕ που θα μπορούσε δυνητικά να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο στην προσπάθειά.
Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης
Το ΞΕΕ ανακοίνωσε και τη δημιουργία ενός μηχανισμού αντιμετώπισης
κρουσμάτων παραπλανητικής διαφήμισης στο Διαδίκτυο όπως για παράδειγμα
παράνομων καταλυμάτων.
Το Παρατηρητήριο θα παρακολουθεί εσωτερικά και θα καταγράφει τα κρούσματα και τις πρακτικές που συνιστούν παραπλανητική διαδικτυακή προβολή και διαφήμιση με τη συλλογή αναφορών από θιγόμενους επαγγελματίες ή πελάτες οι οποίες θα υποβάλλονται μέσω ειδικής φόρμας διαθέσιμης στο διαδικτυακό τόπο του ΞΕΕ. Στη συνέχεια το ΞΕΕ θα παρακολουθεί με τη συνδρομή της νομικής του υπηρεσία τις καταγγελιες και θα τις προωθεί στον ΕΟΤ και σε άλλες αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες. 
Ηδη σε περίπου ένα μήνα που λειτουργεί το Παρατηρητήριο πιλοτικά συγκεντρώθηκαν 27 αναφορές εκ των οποίων  οι 14 διευθετήθηκαν και οι υπόλοιπες εξετάζονται. 
Οι περισσότερες αναφορές αφορούν τη προβολή μη αδειοδοτημένων καταλυμάτων στο Διαδίκτυο και ξενοδοχείων που δήλωναν ότι έχουν περισσότερα αστέρια από τη πραγματικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου