Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Α. Ανδρεάδης: Αισιοδοξία από τα πρώτα μηνύματα των αγορών για το 2013


- Εντός Μαρτίου η λειτουργία της Marketing Greece
- Να διαφυλαχθεί ως "κόρη οφθαλμού" η βελτίωση του κλίματος για τη χώρα

Αισιοδοξία για την επίτευξη ή ακόμη και την υπέρβαση των στόχων του 2013 με ένα εκατομμύριο επιπλέον αφίξεις, φθάνοντας συνολικά στα 17 εκατ. και 11 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της Τράπεζας της Ελλάδος καταγράφοντας τα θετικά μηνύματα που υπάρχουν για το 2013...
 
...από τις περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Πάνω από ένα εκατ. περισσότερες αεροπορικές θέσεις έχουν προγραμματισθεί για την Ελλάδα το 2013, σε σχέση με το 2012.
Ο κ. Ανδρεάδης τόνισε ότι«ήδη, οι παραδοσιακές αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας έχουν δείξει σαφή θετική μεταστροφή, επισημαίνοντας ότι η βρετανική αγορά είναι παραδοσιακά η πρώτη από τις βασικές που ξεκινά από νωρίς τον προγραμματισμό και τις προκρατήσεις.
«Στην αγορά αυτή καταγράφεται αύξηση της τάξης του 20% σε ένα δείγμα 600.000 επισκεπτών, οι οποίοι ήδη έχουν κλείσει τις διακοπές τους για το 2013 στη χώρα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι αντίστοιχα στη γερμανική, τη γαλλική και τη σκανδιναβική αγορά, υπάρχει επίσης σημαντική αύξηση των προκρατήσεων της τάξης του 15%, ενώ στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπως Ρωσία, Ουκρανία, Ισραήλ, Τουρκία, αν και είναι πολύ νωρίς, διαπιστώνεται βελτίωση της ζήτησης και αύξηση των οργανωμένων πτήσεων, σημαντικά ανώτερη του 20%. 
Ερωτηματικά ωστόσο παρουσιάζουν οι αγορές της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Βουλγαρίας, όπου η οικονομική κρίση δεν θα επιτρέψει αυξητικές τάσεις προς τη χώρα. 
Αυξημένο είναι επίσης το ενδιαφέρον για τον θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα, με μόνο αρνητικό σημείο τον εισερχόμενο συνεδριακό τουρισμό και αναφερόμενος στην τουριστική εικόνα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι πρέπει να γίνουν ακόμη μεγάλες προσπάθειες. 
Παρ' όλα αυτά, όπως επισήμανε, εμφανίζονται τάσεις σταθεροποίησης και ελαφράς βελτίωσης από τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα του 2012,«μακράν όμως, από την αντίστοιχη εικόνα του παραθεριστικού τουρισμού». 
“Προβληματικός” παραμένει και ο εσωτερικός τουρισμός, ο οποίος βρίσκεται στα επίπεδα του 50% (1,5 δισ. ευρώ) σε σχέση με το 2008 (3 δισ. ευρώ), με τάσεις περαιτέρω μικρής μείωσης το 2013.
Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ υπογράμμισε την ανάγκη να διαφυλαχθεί ως «κόρη οφθαλμού» η βελτίωση του διεθνούς κλίματος για τη χώρα,  συμπληρώνοντας ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να προχωρήσουν άμεσα αποφάσεις μεγάλης αναπτυξιακής σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό, μεταξύ των οποίων η ταχύτερη, εντός 24 ωρών, έκδοση θεωρήσεων βίζας Σένγκεν, η χορήγηση σε ελάχιστο ποσοστό 30% θεωρήσεων πολλαπλών εισόδων και η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%.
H Marketing Greece
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, συγκεντρώθηκαν ήδη, τα αναγκαία κεφάλαια και η εταιρεία, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της εντός του Μαρτίου. Μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website, θα αναπτύξει δίκτυο social media και γραφείων δημοσίων σχέσεων στις βασικές χώρες στόχους, θα εφαρμόσει προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων, θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη ενός πλήρους συστήματος branding της χώρας και των περιοχών της, θα σχεδιάσει και θα υποστηρίξει στρατηγικά σχέδια δημιουργίας και προβολής τουριστικών προϊόντων ανά προορισμό, προγράμματα διαχείρισης κρίσεων, και co-marketing ενεργειών και θα συμβάλλει εν γένει στη βελτιστοποίηση της εμπορικής διαχείρισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την γενικότερη εικόνα της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου