Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

«Αστηρ Παλάς»: Business as usual, εν όψει νέας περιόδου, με μείωση ζημιών και εξορθολογισμό δαπανών


Με το ενδιαφέρον για το πιο εμβληματικό ξενοδοχειακό συγκρότημα της χώρας να κλιμακώνεται εν όψει της πρώτης φάσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πώλησή του, στον Αστέρα Βουλιαγμένης, η προετοιμασία...

...για την νέα τουριστική περίοδο εξελίσσεται κανονικά, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται και η προσπάθεια αναδιάρθρωσης των λειτουργικών δαπανών, με ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Βάσει των εκτιμήσεων που υπάρχουν, αν όλα εξελιχθούν ομαλά, η διαγωνιστική διαδικασία πώλησης της «Αστήρ Παλάς» δεν αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν το Φθινόπωρο. Υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η 19η Μαρτίου. 
Σύμφωνα με τον Πολυχρόνη Γριβέα, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της « Αστήρ Παλλάς» από τον Αύγουστο υλοποιείται ένα πρόγραμμα εξορθολογισμού του λειτουργικού κόστους του συγκροτήματος το οποίο μέχρι το τέλος του έτους απέδωσε μείωσης του κόστους κατά περίπου 1,3 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα αφορούσε σε εργασιακά θέματα ( ήπια προσαρμογή χωρίς απώλειες θέσεων εργασίας και μετατροπές συμβάσεων από αορίστου χρόνου σε ορισμένου), επαναδιαπραγμάτευση με τρίτες πλευρές (προμηθευτές, συνεργάτες κ.λπ.) και περιορισμό της περιόδου λειτουργίας ενός εκ των δύο μονάδων.
Για το 2012 εκτιμάται ότι θα υπάρχει μείωση των ζημιών που το 2011 έφθαναν σε 12,6 εκατ. ευρώ, μολονότι ο τζίρος της καθαρά ξενοδοχειακής δραστηριότητας υποχώρησε κατά περίπου 12%, από 27 εκατ. ευρώ σε 24 εκατ. ευρώ λόγω των προβλημάτων της εικόνας της Αθήνας στο εξωτερικό, αλλά και της συρρίκνωσης των εισοδημάτων στην Ελλάδα, καθώς οι Έλληνες αποτελούν διαχρονικά τη μεγαλύτερη πελατεία του, με μερίδιο αγοράς γύρω στο 30%, με δεύτερη μεγαλύτερη αγορά την Αμερικανική. 
Στους νέους στόχους για αύξηση μεριδίων περιλαμβάνονται η Ρωσική και η Τουρκική αγορά, όπου διαπιστώνεται ειδικό ενδιαφέρον.
Τα αποτελέσματα της Astir Beach, όμως. ήταν καλύτερα με 123.000 εισιτήρια, αυξημένα κατά 5.000 σε σχέση με το 2011. Τη φετινή περίοδο θα προστεθούν στην παραλία νέες δραστηριότητες, ενώ οι τιμές θα είναι μειωμένες κατά 10%.
Ο κ. Γριβέας εκτιμά ότι το συγκρότημα μπορεί σε διάστημα τριών ετών να επιστρέψει σε κερδοφορία.
Για το 2013 παρατηρείται μία ισχυρή τάση κρατήσεων τελευταίας στιγμής, η οποία δεν επιτρέπει ασφαλείς εκτιμήσεις ακόμα.  
Γενικά, είπε, στην Ελλάδα έχει διαμορφωθεί τουρισμός δυο ταχυτήτων: στην πρώτη ταχύτητα είναι οι νησιωτικές περιοχές, που πηγαίνουν καλά και στη δεύτερη η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και ο τουρισμός των πόλεων ευρύτερα, που πλήττονται από την εικόνα της κρίσης.
Θυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού της πώλησης, ο επενδυτής θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει στην έκταση του «Αστέρα» τουριστικές κατοικίες συνολικής επιφάνειας περί τα 11.500 τ.μ., μέσω της μερικής μετατροπής των μπανγκαλόους και την κατεδάφιση του ξενοδοχείου «Αφροδίτη» και άλλων κτιρίων. 
Συνολικά, η ολοκλήρωση του διαγωνισμού θα δώσει στον επενδυτή: 193 στρέμματα που έχει η Εθνική, 115 στρέμματα που ανήκουν στον ΕΟΤ-Δημόσιο, περίπου 45 στρέμματα, που είναι το χερσαίο κομμάτι της μαρίνας Βουλιαγμένης, την Μαρίνα που έχει μισθώσει η «Αστήρ» για 40 χρόνια, ενώ μπορεί να διαπραγματευτεί με την Εκκλησία την αγορά ή μίσθωση παρακείμενης έκτασης περίπου 86 στρεμμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου