Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Της Ημέρας: Κάποιοι επιμένουν, "γιατί δεν καταργείται ο ΕΟΤ"


Αγαπητό μου lobby,
Έψαχνα μία αφορμή να μεταφέρω κάποια δυσάρεστα, μου τη δίνει η πρωτοβουλία της ΔΑΚΕ ΕΟΤ. Η οποία φυσικά είναι αξιέπαινη και μακάρι να αποδώσει μέρος έστω από τους στόχους της. Για τους πρώην υπουργούς...

...δεν ξέρω τι και πως μπορεί να περιμένει κάτι κανείς - βοήθειά σας παιδιά...- αλλά επειδή αναφέρεις χθες και πληροφορίες ότι θέλουν να φθάσουν ακόμα και στο Μαξίμου, έχω την υποχρέωση να μεταφέρω κάποιες δικές μου πληροφορίες.
Οι οποίες λένε, ότι την περασμένη εβδομάδα, έγινε μία σύσκεψη με πολύ σημαντικά στελέχη του Μαξίμου και συνεργάτες του πρωθυπουργού, τον Μανιτάκη και τους δικούς του και στελέχη του ΥΠΟΤ, καθώς η υπουργός Όλγα έλειπε στο Κατάρ.
Αυτό που μου σφύριξαν οι δικοί μου, είναι ότι το ερώτημα «γιατί δεν καταργείται ο ΕΟΤ;», ακουγόταν συνεχώς και επαναλαμβανόμενα.
Με ενδιάμεσες «προτάσεις», να μεταβιβαστούν όλες οι επιτελικές και τεχνικές αρμοδιότητες του Οργανισμού στο υπουργείο και στον ΕΟΤ να μείνει η διαφήμιση και η προβολή με περίπου το ένα τέταρτο των υπηρεσιών και του προσωπικού!
Και αυτά τα έθεταν σε... stereo συντονισμό και από την πλευρά Μανιτάκη και από την πλευρά Μαξίμου!
Και οι του ΥΠΟΤ έμειναν... σάντουιτς να προσπαθούν να βγάλουν άμυνα (ως εκεί που τους έπαιρνε, βέβαια)!
Να διευκρινίσω ότι στη σύσκεψη συμμετείχε και αυτό το σημαίνον κυβερνητικό στέλεχος που είχες αναφέρει προ ημερών, όταν προειδοποιούσες για το «κλίμα» που υπάρχει για τον Οργανισμό.  
Αυτά για να ξέρουμε τι παίζεται ακόμα σήμερα και τι να περιμένουν - ως κλίμα γιατί σε επίπεδο νομοσχέδιο ακούω και εγώ ότι άλλαξαν πολλά, υπέρ του ΕΟΤ - όσοι ακόμα προσπαθούν...
Με αγάπη (στριμωγμένη)
angel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου