Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Με πρωϊνό... υπερπαραγωγή η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας στη HORECA


Η Μαγνησία είναι από τις περιοχές της χώρας όπου η τοπική Ένωση Ξενοδόχων πίστεψε και υποστηρίζει ευθύς εξ’ αρχής το πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό» του ΞΕΕ και το απέδειξε και στην HORECA. Η σχετική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων η οποία επιμελήθηκε και το πρωινό – τι πρωινό, δηλαδή, υπερπαραγωγή ήταν - σε συνεργασία με τους τοπικούς παραγωγούς, τους γυναικείους συνεταιρισμούς και...

...με τρεις ξενοδόχους, την Πόπη Γιαμάκου από το ξενοδοχείο «Μαϊστράλι» στην Άφησσο, την Δήμητρα Αγριγιάννη από το ξενοδοχείο «Saily» στην Κορώπη και την Τώνια Αθανασοπούλου από το παραδοσιακό κατάλυμα «Της Έλλης» στην Τσαγκαράδα.
Στην εκδήλωση συμμετείχε ο πολιτιστικός σύλλογος «Εν Τρικερίω» με έξι γυναίκες ντυμένες με τις παραδοσιακές φορεσιές του Τρικερίου. Υπεύθυνος για την άρτια διοργάνωση της εκδήλωσης και του περιπτέρου της Μαγνησίας, ήταν ο Γιώργος Ζαφείρης, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων.
Ενδεικτικά αναφέρονται τα παραδοσιακά πιάτα και εδέσματα που παρουσιάστηκαν στο «Ελληνικό Πρωινό» της Μαγνησίας: σπετζοφαϊ, κεφτεδάκια, τυρόπιτα, χορτόπιτα, στραπατσάδα, ρυζόγαλο, τυρόψωμο, ελιόψωμο, γαλατόπιτα, ψητά κυδώνια, ψητά μήλα, μηλόπιτα, τηγανοκούλουρα, χαλβάς, φέτα κ.α.
Παράλληλα, απέναντι από τον χώρο της εκδήλωσης, εκτίθονταν σε ξεχωριστό περίπτερο τα τοπικά προϊόντα αλλά και οι τοπικές συνταγές που προτείνονται για το Ελληνικό  Πρωινό στη Μαγνησία. 
Χορηγοί της εκδήλωσης αλλά και της πλαισίωσης του περιπτέρου με τοπικά προϊόντα και παρασκευή παραδοσιακών γλυκών και εδεσμάτων ήταν τα μήλα και τα φιρίκια ΖΑΓΟΡΙΝ, τα βιολογικά αναψυκτικά και οι χυμοί ΕΨΑ, τα λουκάνικα ΣΤΡΑΚΑΣ, ο χαλβάς, το ταχίνι και τα λουκούμια ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ, το λάδι και οι ελιές από τους ελαιώνες βιολογικής καλλιέργειας ΑΓΡΙΓΙΑΝΝΗ, η Ελένη Καραϊσκου από το ξενοδοχείο «ΚΡΙΤΣΑ», ο Γιώργος Ζαφείρης από το ξενοδοχείο «Αγλαϊδα», το μέλι από τον παραγωγό Γιώργο Βόντζο, η Αικατερίνη Χρυσοχού με τα Βότανα Πηλίου από την Μακρινίτσα, οι Γυναικείοι Συνεταιρισμοί Πορταριάς, Βυζίτσας, Ζαγοράς και Ανηλίου, η Δημοτική Επιχείρηση Μηλεών, ο Δήμος Νοτίου Πηλίου και το Επιμελητήριο Μαγνησίας.
Και ένα «παράπονο», για να το θέσουμε "κομψά": στο κάλεσμα της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, όπως επισημαίνουν μέλη της, μεγάλες εταιρείες από τοπικά προϊόντα δεν έδειξαν το απαιτούμενο ενδιαφέρον και κατ’ επέκταση στήριξη για αυτή την προσπάθεια που επιχειρεί η Ένωση και το ΞΕΕ που έχει σαν στόχο την αναβαθμισμένη ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών από τα ξενοδοχεία αλλά και την τόνωση της τοπικής αγοράς.
«Φιλοδοξούμε και ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα αλλάξει η τακτική των τοπικών εταιρειών καταδεικνύοντας ότι ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων και στηρίζει την τοπική οικονομία σε μια δύσκολη οικονομική στιγμή που η χώρα μας βιώνει» αναφέρει χαρακτηριστικά η Ένωση και μάλλον προσυπογράφουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου