Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Α. Ανδρεάδης: "Τα στοιχεία από Γερμανία δείχνουν τα επίπεδα του 2011"


- Και εμείς, ξανακούμε κουβέντες για overbooking και stop sales...

Ο ρυθμός κρατήσεων για την Ελλάδα από τη γερμανική αγορά είναι σταθερά αυξητικός αυτήν την περίοδο, από όλους τους μεγάλους tour operators, σε ένα ποσοστό που αυτήν τη στιγμή κυμαίνεται γύρω στο 15% και όλα δείχνουν ότι πλην σοβαρού απροόπτου ή άλλης ανατροπής...


...οδηγούμαστε σε μία πολύ καλή θερινή περίοδο, με σημαντική ανάκαμψη και ανάκτηση του χαμένου εδάφους του 2012.
Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων στο Tourism Lobby, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, ο οποίος έθεσε ως στόχο για το 2013, να προσεγγιστούν τα επίπεδα κίνησης της γερμανικής αγοράς του 2011, όταν η χώρα μας είχε δεχθεί περίπου 2,2 εκατ. Γερμανούς επισκέπτες.
Από τα στοιχεία που έχουμε σήμερα, φαίνεται ότι ο στόχος αυτός ειναι εφικτός και ενδεχομένως και να ξεπεραστεί” αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ προσθέτει ότι καταγράφεται και σημαντική αύξηση στη ζήτηση για τα πιο ποιοτικά προιόντας και υπηρεσίες της ελληνικής τουριστικής αγοράς, πέραν δηλαδή του κλασσικού Club και του all-inclusive.
Η ζήτηση σε αυτά τα μερίδια αγοράς, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, δείχνει ότι στην ελληνική αγορά έχει αρχίσει και οργανώνεται καλύτερα το ποιοτικό προιόν το οποίο βρίσκει και την ανταπόκριση που το δικαιώνει.
Ως προς την κατανομή της ζήτησης, ο Μάιος και ο Ιούλιος προδιαγράφονται ως οι μήνες με το εντονότερο ενδιαφέρον, αυτήν τη στιγμή.
Την εκτίμηση για ανάκτηση των επιπέδων του 2011, μας επιβεβαίωσαν και υψηλόβαθμα στελέχη tour operators, μεταξύ των οποίων και ο Alltours και ο Thomas Cook
Όσον αφορά τους ίδιους τους επιχειρηματίες και τους ξενοδόχους που βρίσκονται στο Βερολίνο, οι περισσότεροι είναι εμφανώς ικανοποιημένοι από τα μηνύματα και τα στοιχεία που έχουν από τις επαφές τους με τους tour operators και τα τουριστικά γραφεία.
Έτσι σε συνδυασμό με τα εξίσου ή και περισσότερο θετικά μηνύματα που υπάρχουν και από άλλες μεγάλες αγορές όπως η Ρωσία, η Μ. Βρετανία, η Ουκρανία και οι Σκανδιναβικές, αρχίσαμε να ακούμε στις συζητήσεις - ύστερα από πολλά χρόνια - κουβέντες για “overbooking” και “stop sales”!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου