Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΜΙΤΤ 2013: Καλό κλίμα, λίγο στρίμωγμα και τα πρώτα μηνύματα


Θετικό κλίμα, ικανοποιητικός ρυθμός κρατήσεων, λιγότερα τετραγωνικά στο περίπτερο αλλά με περισσότερους εκθέτες, γεγονός που κάνει τα πράγματα λίγο στενάχωρα (άλλη λέξη από στριμό- χρησιμοποιεί ο λαός) πολλές συναντήσεις σε πολιτικό επίπεδο και γενικώς αισιοδοξία είναι τα πρώτα μηνύματα και χαρακτηριστικά...


...από την έκθεση MITT της Μόσχας που ανοίγει σήμερα τις πύλες της.
Εν ολίγοις και συνοπτικά για αρχή:
  • Έχουμε μπει και προχωρούμε σταδιακά στην περίοδο των κρατήσεων. Ο ρυθμός των κρατήσεων, ύστερα από μία έξαρση προ περίπυο δύο εβδομάδων, τώρα έχει σταθεροποιηθεί σε σταθερά αυξητική τάση, πλην όμως, αναμενόμενη. Όχι τίποτα το εξαιρετικό, δηλαδή.
  • Το πολυπόθητο όριο του ενός εκατομμυρίου αφίξεων, αν όλα πάνε καλά είναι απολύτως εφικτό, φέτος και θα αντιστοιχεί σε μία αύξηση της τάξης περίπου του 25%, που δεν είναι και ευκαταφρόνητη. Δύο τα ζητούμενα και τα ερωτήματα, αυτήν τη στιγμή. Πρώτον, η “οροφή” που μπορεί να φθάσει ο αριθμός αφίξεων και δεύτερον, το ύψος των εσόδων, το οποίο μεθερμηνευόμενον, σημαίνει το επίπεδο των τιμών που δίνονται από ξενοδόχους και το ύψος της δαπάνης από πλευράς Ρώσων. 
  • Σε επίπεδο πτήσεων και αεροπορικών συνδέσεων, μπορεί να πει κανείς ότι τα πράγματα φέτος είναι αρκετά καλύτερα από τις προηγούμενες χρονιές.
  • Υστερούμε, εξακολουθητικά, στο ποιοτικότερο μέρος της ρωσικής αγοράς, όπου εξακολουθούμε να χάνουμε μερίδιο αγοράς.
  • Υστερούμε αναλογικά και σε σχέση με την σημαντική αύξηση της “πίττας”, δηλαδή του αριθμού των ρώσων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, ως προς την αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου αγοράς μας, το οποίο αυξήθηκε οριακά το 2012, σε αντίθεση με το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς ανταγωνιστικών προορισμών που είχαν σημαντικότερη ανάπτυξη και διείσδυση.
  • Και φυσικά, όπως έχουμε πει, ο βαθμός ενίσχυσης και αποτελεσματικότητας των Προξενείων ως προς τις εκδόσεις θεωρήσεων, θα καθορίσει και την τελική ροή.
Αυτά προς το παρόν και επανερχόμαστε με περισσότερα σε λίγο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου