Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Green Tourism in Greece στην ITB: Εντυπωσίασε και τον X. Φούχτελ...


Η πρωτοβουλία προβολής του πράσινου τουρισμού, “Green Tourism in Greece”, για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Green Key και τις Μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, κερδίζει τις εντυπώσεις αλλά και την προσοχή των Γερμανών επισκεπτών στη μεγάλη έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB.  Η παρουσίαση για τον πράσινο τουρισμό πήρε...


...επαίνους και συγχαρητήρια από πολλούς εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της Γερμανίας την πρώτη ημέρα της έκθεσης. 
Ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την πρωτοβουλία αυτή, έκανε και ο ίδιος ο Χανς Φούχτελ, ο Γερμανός υφυπουργός Εργασίας, επιφορτισμένος με θέματα που αφορούν στην Ελλάδα.  Ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ότι τέτοιες πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά σημαντικές και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις και φορείς οφείλουν να συνεχίσουν την προσπάθεια ανάδειξης του ιδιαίτερου αυτού κλάδου με γνώμονα την βιώσιμη και πράσινη ανάπτυξη.
Ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθυντής της North Events, έδωσε συνέντευξη στο κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό του Βερολίνου, προβάλλοντας την κινητοποίηση αυτή ως μία νέα σημαντική πτυχή του σύγχρονου ελληνικού τουριστικού προϊόντος.  
Η καμπάνια “Green Tourism in Greece” για την ανάδειξη των Green Key ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μας όπως και των Μαρίνων με Γαλάζιες Σημαίες, οργανώνεται από την εταιρία επικοινωνίας North Events, και έχει ήδη παρουσιαστεί με μεγάλη ανταπόκριση στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της Δανίας FERIE FOR ALLE, της Φινλανδίας MATKA και της Νορβηγίας REISELIVSMESSEN. 
Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines, και ο ΕΟΤ. 
fvw
Η παρουσίαση στην έκθεση του Βερολίνου ITB  γίνεται με stand συνεκθέτη μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ, με διανομή του πρώτου περιοδικού που παρουσιάζει όλες τις Green Key μονάδες και μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, με διάθεση χαρτών της Ελλάδας με αναλυτικά όλες τις ακτές και μαρίνες που φέρουν διάκριση Γαλάζιας Σημαίας, και εξυπηρέτηση κοινού και επισκεπτών. 
Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του πράσινου τουρισμού της χώρας μας στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης, και παράλληλα η καλλιέργεια «πράσινης» συνείδησης για τους επισκέπτες μας την επερχόμενη τουριστική σαιζόν.  
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας «Green Tourism in Greece» είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου