Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Τι σημαίνει το "κεντρική θέση ο Τουρισμός στο νέο ΕΣΠΑ"...

Ικανοποίηση, εν πρώτοις, προκαλεί η εξαγγελία, τρόπον τινά, του υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστή Χατζηδάκη ότι ο Τουρισμός θα έχει κεντρική θέση στο νέο ΕΣΠΑ, από το βήμα του συνεδρίου του ΣΕΤΕ. Και όλα δείχνουν πλέον ότι οδεύουμε προς επιβεβαίωση...


...όσων επισημαίναμε στις αρχές Σεπτεμβρίου, για την “ειδική ατζέντα” που έχει διαμορφωθεί για τον Τουρισμό, με προσωπική εμπλοκή του ίδιου του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά.
Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι ο πρωθυπουργός έχει δώσει το “πράσινο φως” να έχει ο Τουρισμός δικό του τομεακό πρόγραμμα στο νέο ΕΣΠΑ, αποδεχόμενος τις σχετικές εισηγήσεις του υπουργείου Τουρισμού. Απομένει να δούμε αν τελικά θα φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο και οι χθεσινές αναφορές του Κ. Χατζηδάκη προμηνύουν μία τέτοια εξέλιξη. 
Ο υπουργός Ανάπτυξης υπογράμμισε ότι η ειδική βαρύτητα στον Τουρισμό δεν γίνεται για δημόσιες σχέσεις αλλά γιατί τα αποτελέσματα του τουρισμού είναι άμεσα εμφανή στην ελληνική οικονομία. “Ασφαλώς, το νέο ΕΣΠΑ δεν μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα της χώρας”, είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι “στρατηγική μας απόφαση να μην ενδώσουμε στις πολιτικάντικες πρακτικές”.
Όπως ανέφερε, τομείς όπου μπορούν να ενισχύσουν το ΑΕΠ και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας θα έχουν προτεραιότητα και ειδικό βάρος στη νέα χρηματοδοτική περίοδο και “αυτονόητα σε αυτούς εντάσσεται ο Τουρισμός”.
Πρόσθεσε δε ότι θα υπάρξει συνεργασία με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς για την καλύτερη διάχυση των κονδυλίων στην αγορά. 
Η Ο. Κεφαλογιάννη, από την πλευρά της, παρουσιάζοντας τους τέσσερις άξονες του εθνικού σχεδίου για τον τουρισμό - ο νέος τουριστικός Νόμος (Ν.4179), το χωροταξικό του τουρισμού, το νέο ΕΣΠΑ και η ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό - τόνισε ότι «κλειδί» είναι η καλύτερη δυνατή προετοιμασία και αξιοποίηση του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης 2014 – 2020. 
«Το ΣΕΣ 2014 – 2020 πρέπει να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για  τη συνολική μετεξέλιξη του τουριστικού  μας προϊόντος», επισήμανε και πρόσθεσε: «το σχέδιο μας θα περιλαμβάνει ποσοτικοποιημένες και κατανεμημένες στον χώρο δημόσιες πολιτικές μεταφρασμένες σε δράσεις. Για κάθε δράση θα υπάρχει στρατηγική, στόχοι, χρονοδιάγραμμα, ορόσημα παρακολούθησης, υπεύθυνοι διαχείρισης, απαιτούμενοι πόροι, και πηγές χρηματοδότησης των δράσεων από τα κατά περίπτωση τομεακά ή περιφερειακά προγράμματα».
Σημαντική εξέλιξη, έχει πάρει καλό δρόμο το θέμα και ελπίζουμε να μην έχουμε “παρεμβολές” στην πορεία...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου