Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

TUI Γερμανίας: Έκδηλη αισιοδοξία και ικανοποίηση για Ελλάδα από τις "κεφαλές" του tour operator...

Μεγάλες αγάπες από τον TUI, φέτος, όπως έχουμε επισημάνει και παλαιότερα. Η “αφρόκρεμα” των ηγετικών στελεχών του tour operator που βρέθηκε στην Αθήνα για την ετήσια συνάντηση με τους έλληνες ξενοδόχους με τους οποίους συνεργάζεται, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι η κίνηση προς την Ελλάδα το 2014 θα καταγράψει…




…διψήφιο ποσοστό αύξησης ενώ γενικά εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την “άψογη”, όπως τη χαρακτήρισαν, συνεργασία που έχουν με τους συνεργάτες τους στην χώρα μας και σημείωσαν ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται και πάλι ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στη γερμανική αγορά.
Στην συνάντηση, που έγινε την περασμένη εβδομάδα στο St George Lycabettus,  παρευρέθηκαν περισσότεροι από 100 ξενοδόχοι που συνεργάζονται με την TUI Γερμανίας στο Ξενοδοχείο St. George Lycabettus στην Αθήνα. Της γερμανικής αποστολής ηγούνταν ο Δρ. Oliver Dörschuck, Chief Operating Officer, Markus Stumpe, Director Product Management Mainstream και o Arjan Kers, Director Contracting, τους οποίους υποδέχτηκαν οι I. Κουλουμπής, Head of Purchasing TUI Travel Mainstream Ελλάδα, Ιταλία & Μάλτα και Μ. Μαυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Ελλάς.
Οι εκπρόσωποι του γερμανικού Tour Operator εστίασαν στην περαιτέρω ενίσχυση των σχέσεών τους με τους ξενοδόχους στην Ελλάδα έτσι ώστε να συνεχιστεί η θετική πορεία. Επιπλέον, τόνισαν τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι ξενοδόχοι στη δημιουργία ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών, με στόχο οι Γερμανοί επισκέπτες να επιλέξουν και πάλι την Ελλάδα για τις διακοπές τους. 
Στο πλαίσιο αυτό η TUI Γερμανίας παρουσίασε τη στρατηγική της, η οποία εστιάζει σε τέσσερις άξονες: τη διαφοροποίηση των ταξιδιωτικών προϊόντων, την αναβάθμιση της ποιότητας, την επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία καθώς επίσης την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς.
Τα στελέχη της γερμανικής ταξιδιωτικής εταιρίας παρουσίασαν τα εργαλεία τα οποία παρέχονται στους ξενοδόχους για να βελτιώσουν την ποιότητα και να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες εσόδων. Έτσι, οι εταίροι της TUI Γερμανίας ενημερώθηκαν για τη νέα πλατφόρμα Destimo, η οποία επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο το χειρισμό των κρατήσεων και εσόδων, καθώς και για τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρει η TUI, όπως π.χ. τη βελτίωση ικανοποίησης πελατών, το ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ, το Quality Management καθώς επίσης των ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών TUI Hotel Consulting. Τέλος, οι ξενοδόχοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν λεπτομερώς για αυτά σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα.
Στη φωτογραφία, από αριστερά: Markus Stumpe, Director Product Management Mainstream / Arjan Kers, Director Contracting / Iωάννης Κουλουμπής, Head of Contracting Greece, Italy & Malta / Μιχάλης Μαυρόπουλος, Managing Director TUI Hellas / Oliver Dörschuck, Chief Operating Officer / Μάνος Ντουλγκέρης, Destination Manager Northeast Aegean

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου