Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Κέρκυρα: Τα 10 αιτήματα στους ξενοδόχους και οι εργαζόμενοι... "κοριοί"

Έχουμε δει και ακούσει και ζήσει πολλά, όλα αυτά τα χρόνια, ως προς τις διάφορες συνδικαλιστικές πρακτικές και στρατηγικές στον χώρο του τουρισμού, επί δικαίων και αδίκων. Αλλά αυτός ο δεκάλογος οδηγιών προς εργαζομένους στα ξενοδοχεία της Κέρκυρας, θέμα που έβγαλε ο…


…ANT 1 το Σάββατο, ξεπερνάει πολλά από τα προηγούμενα.
Εν ολίγοις, έτσι όπως το διαβάζουμε εμείς, αυτό που θέλουν οι συντάκτες του -είναι γραμμένο εκ μέρους του εκεί Σωματείου - στην ουσία, είναι… εργαζόμενοι… “κοριοί”, που θα καταγράφουν και θα αναφέρουν ό,τιδήποτε γίνεται ή δεν γίνεται μέσα στα ξενοδοχεία-στόχους. 
Ποιός κάνει τι και πως από τους άλλους εργαζόμενους, συμπεριφορά σε άλλους εργαζόμενους (αλλοδαπούς, “ρουφιάνους”, “φασίστες” κοκ) συμφωνίες, συνεργασίες, αφίξεις πελατών, κινήσεις και συζητήσεις ή κουβέντες στελεχών, εκδηλώσεις κ.λπ.
Όλα αυτά στο όνομα της “χάραξης της τακτικής” και “αποτελεσματικής οργάνωσης των αγώνων”.
Το κείμενο αυτό - non paper ας πούμε - απευθύνεται στους εργαζόμενους και ακολουθεί ένα κείμενο αιτημάτων του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων προς όλα τα μεγάλα ξενοδοχεία του νησιού, εν όψει της Γενικής Συνέλευσης των μελών του στις 3 Ιουλίου, με αφορμή το ότι η “εργοδοτική ασυδοσία στην Κέρκυρα έχει ξεπεράσει κάθε όριο, όπως και η κερδοφορία” και με προειδοποίηση για κινητοποιήσεις.
Τα αιτήματα έχουν ως εξής:
- Να εξοφληθούν όλα τα δεδουλευμένα μέχρι και τον Ιούνιο.
- Να καταθέσουν ακυρωμένες τις ατομικές συμβάσεις στα γραφεία του Συνδέσμου.
- Να καταβάλουν τις διαφορές μεταξύ ατομικής σύμβασης και της συλλογικής σύμβασης
- Να σταματήσουν οι ασκούμενοι να καταλαμβάνουν θέση εργασίας εργαζομένου
- Να προσλάβουν εργαζομένους (κυρίως από τους απολυμένους) με βάση τη σύνθεση προσωπικού που είχε καθορίσει ο ΕΟΤ για τα Ξενία
- Να ασφαλιστούν όλοι οι εργαζόμενοι, με 5θήμερη εργασία και 8ωρο
- Να ενταχθούν ολοι οι εργαζόμενοι στα κλιμάκια αμοιβών της συλλογικής σύμβασης των ξενοδοχοϋπαλλήλων
- Να εφαρμόσουν τα διαλείμματα με τη σχετική προσφορά καφέ και φαγητού
- Να γίνει σύσταση σε όσα στελέχη δείχνουν αντεργατικές συμπεριφορές.
Ως προς τα αιτήματα, το τι είναι εφικτό και λογικό ή όχι, είναι φυσικά αντικείμενο της διαπραγμάτευσης των δύο μερών. 
Οι συστάσεις-οδηγίες προς τους υπαλλήλους, όμως, είναι σε άλλο… επίπεδο. 

Ιδού:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου