Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Της Ημέρας: Κινεζική διαλεκτική...

Αγαπητό μου lobby,δεν το συζητώ ότι ο αντίκτυπος της επίσκεψης του Κινέζου πρωθυπουργού είναι θετικότατος και η προβολή της στην Κίνα, πραγματικά εντυπωσιακή, αν αναλογιστούμε τα μεγέθη θεαματικότητας και αναγνωσιμότητας. Υπάρχει, όμως, κάτι που “μου την σπάει” με τους…


…Κινέζους γενικά και θέλω να το πω επιτέλους!
Μου δίνουν πάντα την εντύπωση ότι δεν λένε πραγματικά αυτά που σκέφτονται. Και σε έχουν πάντα σε μία κατάσταση “περίμενε”, ας πούμε. Στην περίπτωση τη δική μας, βέβαια και με όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν, με διάφορους επιτήδειους ελληνάρες που είχαν μπλέξει, δεν τους αδικώ και πολύ.
Αλλά να: Εκεί στο Μουσείο του Ηρακλείου, αν πρόσεξες, είπε “εύχομαι να έρθουν χιλιάδες Κινέζοι σε αυτό το Μουσείο”, δεν είπε βρε παιδί μου “θα φροντίσω να έρθουν” ή “προτείνω στους συμπατριώτες μου να έρθουν” ή κάτι τέτοιο, πιο… “πρωθυπουργικό” και συγκεκριμένο!
Τέλος πάντων. Στον τουρισμό, μέγα ζητούμενο παραμένει το θέμα των απευθείας πτήσεων. Χωρίς απευθείας πτήσεις - πτήσεις όχι απλώς πτήση - δεν μπορούμε να ανοίξουμε το ενδιαφέρον που υπάρχει σε αυτήν την αγορά για την Ελλάδα.
Κάτι πήρε το αυτί μου, βέβαια, πως ξεκινάει πάλι μία διαδικασία συζήτησης, αλλά δεν έχω μάθει περισσότερα. 
Για τα υπόλοιπα, τώρα, αεροδρόμια, σιδηροδρόμους και πάει λέγοντας, ο καιρός θα δείξει. Όπως έλεγες και εσύ πριν από μέρες, εξαρτάται από το με τι θα είναι ικανοποιημένοι αλλά και με το τι μπορούμε να του δώσουμε και πως (βεβαίως).
Αυτά.
Με αγάπη (σινοκρατούμενη)

angel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου