Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Turpomosch: Ξεκίνησε η επιχείρηση επαναπατρισμού των πελατών του Labirint


-  Ποιες πτήσεις αναχωρούν από Ελλάδα σήμερα
- Aegean: όσοι έχουν εισιτήρια και είναι Ελλάδα, θα πετάξουν κανονικά
- Ένταση στη Ρόδο
- Le Grand: Ευθύνη των ξενοδόχων, από σήμερα, οι πελάτες 

Κρίσιμη μέρα σήμερα για τα απόνερα - τι απόνερα, τσουνάμι!- των επιπτώσεων από την πτώχευση του Labirint. Ο οργανισμός Turpomosch, που είναι επιφορτισμένος με τη διαχείριση των περιπτώσεων πτωχεύσεων tour operators και γενικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν Ρώσοι τουρίστες που βρίσκονται στο εξωτερικό, άρχισε από τα ξημερώματα να αναρτά...

 
...στην ιστοσελίδα του, τις πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις τσάρτερ για τον επαναπατρισμό Ρώσων τουριστών του Labirint από Ελλάδα, Ισπανία και Τυνησία.  
Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί ότι η πτήση Ηράκλειο - Astrakhan 6586 θα πρέπει να συνδυαστεί με την πτήση Ηράκλειο -Μόσχα 6936 με αναχώρηση σήμερα στις 11.30.  Οι πτήσεις Κέρκυρα –Μόσχα 6932  και Μόσχα - Ekaterinburg 6414 θα συνδυαστούν σε μία με αναχώρηση στις 11.40 για Μόσχα.
Η τελευταία εκτίμηση που ακούσαμε για τον αριθμό των πελατών του Labirint που βρίσκονται στην Ελλάδα, είναι μεταξύ 8.000-10.000.
H Aegean
Από την Aegean Airlines, τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, μας ενημέρωσαν ότι η εταιρεία
θα τιμήσει όλες τις  συμφωνίες των επιβατών της προσφέροντας τις ποιοτικές υπηρεσίες της για το καλό και του ελληνικού τουρισμού, έτσι ώστε να μην υπάρχει επίπτωση στη γενικότερη εικόνα της Ελλάδας. Αυτό σημαίνει ότι όσοι είχαν βγάλει εισιτήρια με το Labirint και είναι στην Ελλάδα, θα επιστρέψουν κανονικά πίσω χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως επίπτωση σε αυτούς λόγω του bankruptcy του Labirint.
“Μικροεπεισόδια” στη Ρόδο
Σε Ρόδο και Κω, επικρατεί σχετική ένταση. Όπως διαβάζουμε στη Ροδιακή, με δεδομένο ότι στο νησί βρίσκονται περί τους 5.000 τουρίστες του συγκεκριμένου πρακτορείου, υπάρχουν φόβοι, να προκληθούν σοβαρά προβλήματα με ευρύτερες επιπτώσεις.
Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, παράγοντες της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, βρίσκονται σε ανοιχτή επικοινωνία με την αρμόδιους του υπουργείου Τουρισμού, επιδιώκοντας να υπάρξει λύση με πολιτική παρέμβαση και να αποφευχθούν τα προβλήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, ήδη στο αεροδρόμιο της Ρόδου, έχουν προκληθεί μικροεπειδόσια με εγκλωβισμένους τουρίστες του πρακτορείου, που πιθανόν να πάρουν σοβαρές διαστάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες, αν δεν δοθούν λύσεις.
Υπολογίζεται ότι τα χρέη του Ρωσικού πρακτορείου, στα ξενοδοχεία Ρόδου και Κω, προσεγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
To Le Grand
Από την πλευρά του πρακτορείου Le Grand, του συνεργάτη δηλαδή του Labirint στην Ελλάδα, κυκλοφόρησε μία ανακοίνωση που μεταξύ άλλων διαφόρων, ουσιαστικά αναφέρει ότι οι πελάτες του Labirint που έχουν εξυπηρετηθεί από το γραφείο στην Ελλάδα, “βρίσκονται όλοι στα ξενοδοχεία τους τα οποία έχουν πληρωθεί από το le Grand”, ανεξάρτητα από το αν έχει το ίδιο καλυφθεί από τον Labirint.
Σε επιστολή του προς τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, χθες, ενημέρωνε επι λέξει, ότι:
α) τα ξενοδοχεία allotment, η τελευταία διαν/ση που η εταιρεία μας αναλαμβάνει να πληρώσει είναι 01/08, άρα από σήμερα είναι δική σας ευθύνη τι θα κάνετε με τους πελάτες του labirint που βρίσκονται παραμένοντες μέχρι να διευθετηθεί το πλάνο της επιστροφής τους
β) τα ξενοδοχεία commitment, η τελευταία διαν/ση που η εταιρεία μας προσφέρει δωρεάν φιλοξενία σε αυτούς χωρίς να απαιτηθεί από αυτούς πληρωμή για την διαμονή τους είναι 02/08, άρα από αύριο 03/08 εφόσον επιλέξουν να είναι παραμένοντες στα δωμάτια μας , οφείλουν να πληρώσουν σε εμάς το κόστος διαμονής τους μέχρι να διευθετηθεί το πλάνο της επιστροφής τους.
γ) Συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμά μας, με λιγότερους πελάτες, ανοίγουμε πωλήσεις σε άλλα γραφεία για να καλύψουμε αγορασμένα και πληρωμένα από εμάς δωμάτια σε όλους τους προορισμούς". 
Από χθες και σήμερα, δηλαδή, είναι θέμα των ξενοδόχων τι θα κάνουν με τους πελάτες του Labirint, καθώς το Le Grand δεν αναλαμβάνει περαιτέρω ευθύνη, εκτός αν πληρωθεί από τους πελάτες…
Αυτά προς το παρόν, εννοείται ότι θα επανερχόμαστε όποτε έχουμε νεότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου