Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

North Events: Θετικό το ξεκίνημα στις εκθέσεις της Σκανδιναβίας

Στα πρώτα θετικά και ενθαρρυντικά μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό, για το 2015, από Ουτρέχτη και Βιέννη, έρχονται να προστεθούν και τα αντίστοιχα από τις πρώτες εκθέσεις της Σκανδιναβίας. Με την ευχή και ελπίδα όλων να μην έχουμε εξελίξεις που θα τα ακυρώσουν, τις επόμενες εβδομάδες. Η Reiselivsmessen, πραγματοποιήθηκε στο Όσλο της Νορβηγίας στην...

...Telenor Arena από 09-11 Ιανουρίου, με σχεδόν 42.900 επισκέπτες.
Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχε η North Events με δικό της περίπτερο παρουσιάζοντας ελληνικούς προορισμούς και ξενοδοχεία, όπως ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού ΠΡΟΤΟΥΡ – ενισχύοντας την προώθηση της Ρόδου στην αγορά της Νορβηγίας, ο Δήμος Σίφνου και ο Δήμος Χίου ο οποίος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά φέτος στην Νορβηγία.
Σημαντική ανταπόκριση είχε και η Κρήτη με συνεκθέτες από Χανιά και Ρέθυμνο με Giannoulis Hotels & Resorts, SeaCrete Hotels Kalyves Beach Hotel και Kiani Beach Resort, Almyrida Beach Resort, Bio Suites Hotel, Rethymno Mare Resort, The Peninsula, BlueGR Hotels & Resorts, Atlantis Beach Hotel, Kriti Beach Hotel, Kyma Beach Hotel, Rethymnotels: Minos Mare, Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Hotel Ideon, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, και Aquila Hotels & Resorts.
Εξαιρετικής σημασίας υπήρξε και η παρουσίαση της ελληνικής εταιρίας Gaea,  κορυφαία στην κατηγορία της μεσογειακής ελληνικής κουζίνας με εκλεκτά ελληνικά προϊόντα και δίκτυο διανομής σε ολόκληρο τον κόσμο.  Η Gaea παρουσίασε στο Νορβηγικό κοινό τα νέα προϊόντα και συσκευασίες που διαθέτει στην αγορά διανέμοντας δείγματα και κάνοντας γευστικές δοκιμές για το κοινό. Η Gaea αποτελεί Exclusive Culinary Partner για τις εκθέσεις στης Σκανδιναβίας όπου συμμετέχει η North Events για την Ελλάδα.
Η δεύτερη έκθεση τουρισμού της Σκανδιναβίας, ΜΑΤΚΑ, πραγματοποιήθηκε στο Ελσίνκι της Φινλανδίας, στις 15-18 Ιανουαρίου, όπου η North Events είχε σημαντική παρουσίαση με κεντρικό περίπτερο. Συνεκθέτες στο περίπτερό της North Events υπήρξαν οι Giannoulis Hotels & Resorts, SeaCrete Hotels Kalyves Beach Hotel και Kiani Beach Resort, Almyrida Beach Resort, Bio Suites Hotel, Rethymno Mare Resort, The Peninsula, BlueGR Hotels & Resorts, Atlantis Beach Hotel, Kriti Beach Hotel, Kyma Beach Hotel, Rethymnotels: Minos Mare, Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Hotel Ideon, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, Porto Platanias beach Resort & Spa,  και Maleme Imperial. Σημαντική παρουσία είχε και πάλι η εταιρία Gaea, ως Exclusive Culinary Partner, με παρουσιάσεις νέων συσκευασιών και γευστικές δοκιμές για το Φινλανδικό κοινό.
Για πρώτη φορά στην Φινλανδία παρουσιάστηκε το πρότυπο We Do Local το οποίο προωθεί την τοπική παραγωγή και οικονομία στον τομέα του ελληνικού τουρισμού, με σεβασμό στην παράδοση και το περιβάλλον όσο και την βιώσιμη ανάπτυξη. Η χρήση των κρητικών τοπικών προϊόντων στην γαστρονομική «παράδοση» που προσφέρουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στον ξένο επισκέπτη είναι σημαντικά σημεία διαφοροποίησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όσο και σημεία ανάδειξης της κρητικής παράδοσης και φιλοξενίας. 

Η North Events είναι η μοναδική εταιρία επικοινωνίας που ειδικεύεται στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Σκανδιναβική αγορά με δυναμικές πρωτοβουλίες και κινήσεις και διοργανώτρια της μοναδικής έκθεσης για την Ελλάδα Grekland Panorama, στην Στοκχόλμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου