Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας: Καθυστερήσεις φέτος και "ταβάνι" στην αύξηση του τουρισμού τα επόμενα χρόνια...

...λόγω των ελλείψεων σε τεχνολογικό εξοπλισμό και προσωπικό!

Για καθυστερήσεις φέτος, που εκτός της ταλαιπωρίας για τους επιβάτες, συνεπάγονται και μεγάλο κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες και «οροφή» στον ρυθμό ανάπτυξης του τουρισμού τα επόμενα χρόνια, προειδοποιούν οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας...

...επικαλούμενοι τον συνδυασμό συνδυασμού τεχνολογικής υστέρησης και έλλειψης προσωπικού στο σύστημα ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας της χώρας μας.
Όπως αναφέρθηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου, το 2002, το σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στην χώρα μας εξυπηρέτησε 411.000 πτήσεις με 707 άτομα προσωπικό. 
Το 2014 εξυπηρέτησε 678.00 πτήσεις με 550 ελεγκτές. Δηλαδή εξυπηρετήθηκαν 65% περισσότερες πτήσεις με 22% λιγότερο προσωπικό. 
Με διαφορετική ανάγνωση, το 2002 ο κάθε ελεγκτής εξυπηρέτησε 581 πτήσεις, ενώ το 2014 έφθασε τις 1232, ήτοι αύξηση 112%!
Όπως υπογράμμισαν, η επίσημη πρόβλεψη για την Ελλάδα μέχρι το 2022 είναι μια μέση ετήσια αύξηση της κίνησης στον εναέριο χώρο μας κατά 5%, αλλά  με τις σημερινές ελλείψεις σε εξοπλισμό και κυρίως σε ανθρώπινο δυναμικό, «απλά ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση αύξησης, διότι safety comes first! (η ασφάλεια των πτήσεων προηγείται!)» όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των Ελεγκτών, η αναμενόμενη για φέτος αύξηση της τουριστικής κίνησης θα αναγκάσει το σύστημα να δώσει αρκετές καθυστερήσεις. Κάθε λεπτό καθυστέρησης κοστίζει περί τα 80 Ευρώ για τις αεροπορικές εταιρείες και οι μεγάλες καθυστερήσεις θα έχουν ανυπολόγιστο κόστος στην εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Ως προς το τεχνικό ζήτημα, ανέφεραν ότι το βασικό μας radar, αυτό που εξυπηρετεί τον ελληνικό εναέριο χώρο συνολικά, εγκαταστάθηκε το 1999. Εκτοτε αναβαθμίσθηκε μια φορά το 2008. Στην ίδια κατάσταση τα τοπικά radars που εξυπηρετούν τα κατά τόπους αεροδρόμια. Η διεθνής πρακτική προτείνει πλήρη αντικατάσταση των radars ανά 12 έτη, με συνεχείς ενδιάμεσες αναβαθμίσεις.
«Πριν από 20 χρόνια καταφέραμε, αφού προηγουμένως κάναμε σκληρές κινητοποιήσεις επί ένα χρόνο, να ξυπνήσουμε την Πολιτεία και να τοποθετηθούν συστήματα radars . Η πορεία μας δικαίωσε, διότι δίχως αυτά, σήμερα θα είχαμε τον μισό τουρισμό. Τώρα, δεν θέλουμε, δεν πρέπει και δεν θα πάμε σε κινητοποιήσεις. Ομως, η ανάγκη να αντικατασταθούν τα radars και να προσληφθούν νέοι ελεγκτές είναι κάτι περισσότερο από επιτακτική», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου